Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med skattejämkning?

Hej! Jag betalar på tok för mycket ränta varje månad och hört att en skattejämkning kan vara en bra lösning. Vet inte allt för mycket om hur en jämkning fungerar, ska läsa vidare. Men är inne på skatteverket och försöker fylla i en ansökan om skattejämkning men jag förstår nästan inte någonting av vad som behövs fyllas i. Finns det hjälp att få ang detta?

Hej! Jag betalar på tok för mycket ränta varje månad och hört att en skattejämkning kan vara en bra lösning. Vet inte allt för mycket om hur en jämkning fungerar, ska läsa vidare. Men är inne på skatteverket och försöker fylla i en ansökan om skattejämkning men jag förstår nästan inte någonting av vad som behövs fyllas i. Finns det hjälp att få ang detta?

Finns en guide för jämkning här i forumet. Inga problem att följa den

En fundering, kan man jämnka när man är föräldraledig?

En fundering, kan man jämnka när man är föräldraledig?
Japp funkar fin fint :)
Jag jämkar på ersättning från försäkringskassan, har graviditetspenning nu men övergår till föräldrarpenning i september.

Japp funkar fin fint :)
Jag jämkar på ersättning från försäkringskassan, har graviditetspenning nu men övergår till föräldrarpenning i september.
Ok! Är ju inte jätte stora summor efter de dragit skatt på föräldrapenning, hur mycket skatt behöver du lägga nu? Bästa vore om man slapp lägga skatt

Ok! Är ju inte jätte stora summor efter de dragit skatt på föräldrapenning, hur mycket skatt behöver du lägga nu? Bästa vore om man slapp lägga skatt
Jag fick beslut om 14 %. Gick från 16.400kr till 20.200kr/ mån :)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp