Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med lån, medlåntagare med timanställning

Min dotter vill hjälpa mig med mina skulder så iaf jag slipper löneutmätning. Hon har inget fast jobb just nu utan 2 Tim jobb. Förra årets deklaration hade hon bra inkomst ca 250.000. Var söker man utan en massa telefonsamtal osv? Tror ni hon kan få ett lån på 150.000? Hon har inga lån eller krediter sen innan. Detta skulle ge oss lite andrum varje månad om vi bara hade en löneutmätning.

Omöjligt är det inte

Vill inte döma eller komma med pekpinnar. Men min första känsla och tanke är stark oro. Hoppas verkligen att du med hundra procent vet att du kan betala lånet din dotter kanske hjälper dig med, hennes framtid ligger verkligen i dina händer. Hennes möjlighet till en trygg ekonomi, bostad osv. Men om du vet med dig att inga nya lån tillkommer, betalning oavsett vad att det verkligen kommer ordna sig så är det oerhört fint av henne att hjälpa dig. Hoppas du inte tar illa upp men var tvungen att skriva detta, men antar att du vet vad du gör. Tror ingen av oss önskar någon annan den press och ångest alla dessa skulder ger oss. Hoppas att ni hittar den bästa lösningen för er ❤️

Vi har diskuterat detta fram och tillbaka, jag har inte tatt ett lån på över 1 år. Jag betalar nu 11500 ca på min löneutmätning så det skulle ju va fantastiskt att få ner den summan till ett par tusenlappar i månaden istället.

Om hon ska få sitt kredituteymme återställt för eget bruk borde dey återbetalas lite snabbare helst.. klarar du löneutmätning om 11500 så skulle väl 7000 i månaden innebära en stor lättnad samtidigt som det inte tar mycket mer än 2 år innan dottern är krefitfri igen

Sant. Vi diskuterar fortfarande lite om detta. Får se vad vi kommer fram till, vill ju inte förhasta sig bara för man får hjälp

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp