- Meddelanden
- 38
- Mottagna reaktioner
- 4
- Poäng
- 12
Hej!
Jag behöver hjälp med hur jag ska tänka med kommande ansökan vi tänk lämna in.
Våra sista FFs går ut i februari och har då tänk söka ett samlingslån, men är osäker vad som är bäst att söka..
Våra förutsättningar ser ut som följande:
2 sökande
ca 864.000:- i total årsinkomst
2 barn
Bolån 2mil
vår UC ligger just nu på 2.7, men det försvinner 4 förfrågningar var kommande två veckor, så borde sjunka mer.
total skulder:
503.000:-
fördelning:
Blancolån :
Krediter:
Kredit kopplat till bankkortet
Mindre krediter som Klarna m.m
Tror ni vi kan söka ett samlingslån på allt 503k, kommer någon ta det tror ni?
Borde man söka på allt, får man då ett svar att "vi kan endast erbjuda x amount"? eller borde vi söka på mindre summa och endast samla våra krediter òch mindre lån?
Vet alltså inte om vi ska söka på
1. 503k samlingslån
eller
2. ca 140k samlingslån
Hur tror ni våra chanser ser ut och hur hade ni andra agerat/tänk eller hur har ni redan gjort?
Hade uppskattat era svar då jag verkligen vill få igenom detta och få en mindre månadskostnad totalt och slippa ångesten hela tiden.
Tack på förhand!
Jag behöver hjälp med hur jag ska tänka med kommande ansökan vi tänk lämna in.
Våra sista FFs går ut i februari och har då tänk söka ett samlingslån, men är osäker vad som är bäst att söka..
Våra förutsättningar ser ut som följande:
2 sökande
ca 864.000:- i total årsinkomst
2 barn
Bolån 2mil
vår UC ligger just nu på 2.7, men det försvinner 4 förfrågningar var kommande två veckor, så borde sjunka mer.
total skulder:
503.000:-
fördelning:
Blancolån :
| 57000 |
| 84000 |
| 198000 |
| 23000 |
| 38500 |
| 28500 |
| 40000 |
| 9500 |
| 4800 |
| 10000 |
| 2000 |
| 1115 |
| 4373 |
| 1200 |
Tror ni vi kan söka ett samlingslån på allt 503k, kommer någon ta det tror ni?
Borde man söka på allt, får man då ett svar att "vi kan endast erbjuda x amount"? eller borde vi söka på mindre summa och endast samla våra krediter òch mindre lån?
Vet alltså inte om vi ska söka på
1. 503k samlingslån
eller
2. ca 140k samlingslån
Hur tror ni våra chanser ser ut och hur hade ni andra agerat/tänk eller hur har ni redan gjort?
Hade uppskattat era svar då jag verkligen vill få igenom detta och få en mindre månadskostnad totalt och slippa ångesten hela tiden.
Tack på förhand!