Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med frågor

För du större lån på vägen mot bättre ekonomi är det bara bra.

Men du kommer inte få någon bra ränta pga din UC.

Men börja amortera extra. Bara det är någon 1000lapp så är det alltid något

Problemet är att jag får in vad jag ger ut så det finns inte ens en 1000 lapp. Jag tar nu ut så jag har 300 i v till mat kontant.

Skulle du försöka på norweigan redan nu?

Om jag skulle lösa vivus, ferratum och 11 000 på onea med ett lån hos credway skulle jag få ner utgifterna ca 2500 kr

Men vet inte om det är smart. Vet varken ut eller in just nu

Kan vara smart att få ned månadskostnaden med Credway eller fairlo (tar creditsafe)
Eller kontant finans, slantar, extrakosing (som tar bisnode) för att få bort dem värsta lånen? För Tex Ferratum,vivus, daypay, onea

Om du ska låna från dem som tar bisnode upplysning kan du inte ha för lågt score/många ff på bisnode
Om du vill kan du skriva ut vad du har för månadskostnad på alla lån?

Du kan prova med BN men det blir nog hög ränta och inte så mycket amortering men du kan alltid söka igen senare på låneförmedlare för att få bättre ränta. Advisa har bank Norweigan och många andra banker.
Eller prova håll ut tills efter sommaren då endel ff går ut?

Wow!! Jag är helt paff.
Ansökte på slantar och fick beviljat 30.000 och credway 30.000 och får då ner min månadskostnad med 4000 kr i mån !!!

Plus att jag får bort 3 st Lån!!! (Ja jag räknar bort dom jag tagit nu) och kan vänta på att få bort alla förfrågningarna på uc utan att Jag fått nya för dom tar inte uc!

Det betyder att jag kan börja betala av mina lån med det OCH äta mat!!!

Hur är det möjligt

Akta deras räntor bara, förstår att det var viktigt att få ner månadskostnaden men blir man någonsin av med den typen av lån? Känns som man bara betalar ränta på dom? Liknande ferratum.

Ja olika skalor skit. Men att gå från o över i mån till 4000 känns nu som det bästa som kan hända mig fram till jag kan ta ett bättre lån

Spela inget mer nu :)
Kommunen har säkert stödgrupper mot spel eller liknande
1. Betala av skit snabblånen (ferratum, vivus m.m är ju värre än Credway, slantar m.m)
2. Få ner månadskostnaden
3. Vänta till ff helt/delvis borta
Förhoppningsvis får du bättre betyg ju mer ff som försvinner :)
4. Samlingslån :)
5. Men då du kan, betala bort Credway och slantar :)

Nej inget mer spela. Jag har gjort allt jag kan för att sluta och fortsätter. Går även i stöd. Men det är kuvert med vekobuffert för kontanter som gäller fortfarande. Och inga kort som jag kan spela med och spärrad hos ställen som jag kan betala igenom :) och inget vin!

Jag kommer nu betala
Onea månkostnad 2700 blir 900
Vivus 7000
Ferratum 11000
Easycredit 3500

Nu funderar jag på vilket av lånen jag lägger resten

Minska ner onea helt o sen fortsätt på Daypay.

Sätt över en buffert i måmsden gärna fonder. Börja med 500 kr nu tills skitlånen är betalda.

Sen 1000 kr och amortera så mycket det går varje månad!

Minska ner onea helt o sen fortsätt på Daypay.

Sätt över en buffert i måmsden gärna fonder. Börja med 500 kr nu tills skitlånen är betalda.

Sen 1000 kr och amortera så mycket det går varje månad!

Är helt lost med fonder men låter som en bra idé. Hur börjar man ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp