Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp med excel

Hej.
Är det någon som skulle vilja ta sig an en uppgift att skriva ner alla mina lån/skulder och vad jag ska amortera först på osv?
Så att jag får en helhetsblick och hur mycket skulden minskar för varje månad?
Mvh

Hej Verand,

Hjälpen är här!

Skriv exakta siffror på lånen du har samt ränta till mig i meddelande så fortsätter jag bygga på budgeten jag skapade till dig.

Jag behöver också veta om du har rak amortering eller annuitet på dina lån. Om du är osäker kan du kika på dina skuldebrev eller ringa till långivaren och fråga.

H
Hej Verand,

Hjälpen är här!

Skriv exakta siffror på lånen du har samt ränta till mig i meddelande så fortsätter jag bygga på budgeten jag skapade till dig.

Jag behöver också veta om du har rak amortering eller annuitet på dina lån. Om du är osäker kan du kika på dina skuldebrev eller ringa till långivaren och fråga.
Har du fått mitt Mail?

Har du lust att hjälpa mig med? Så vore jag så tacksam :)

Hej Verand,

Hjälpen är här!

Har du en mall för det där? (Somndu kan dela)

Vore mycket trevligt som ovanstående kommentar nämnde, om du ville dela din "mall"

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp