Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp med ansökan skuldsanering

Hej

Har nu tänkt söka skuldsanering efter att ha haft löneutmätning flera år.
Har en fråga och när man kommer till punkt 11, Dina skulder
Hur noga är det med adress och telefonnummer, räcker borgenär namn och inkassobolagsnamn?
Kom gärna med tips och annat behöver all hjälp och stöd ❤️

Hej

Har nu tänkt söka skuldsanering efter att ha haft löneutmätning flera år.
Har en fråga och när man kommer till punkt 11, Dina skulder
Hur noga är det med adress och telefonnummer, räcker borgenär namn och inkassobolagsnamn?
Kom gärna med tips och annat behöver all hjälp och stöd ❤️
Relevant fråga. Jag undrar detsamma

Om man missar skuld vad händer då? Suttit och läst lite och funderat på det hela men man blir rätt snurrig av att försöka förstå vilka skulder man har då dem flyttas mellan kf och inkasso då och då. Verkar vara svårt att hitta något enkelt vis att hitta allt samlat. Det största hindret känner jag i ansökan, tänker att om man missar vi säger 5 skulder så får man avslag?

Om man missar skuld vad händer då? Suttit och läst lite och funderat på det hela men man blir rätt snurrig av att försöka förstå vilka skulder man har då dem flyttas mellan kf och inkasso då och då. Verkar vara svårt att hitta något enkelt vis att hitta allt samlat. Det största hindret känner jag i ansökan, tänker att om man missar vi säger 5 skulder så får man avslag?
Inget händer.

Så länge du inte tar på dig nya skulder

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp