Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp! Mängder med småskulder & spelmissbruk

Precis. Jag förstår poäng med vad han skriver. Men i dagsläget handlar det om att få tag i 40 000kr för att kunna få bort Binly, Lumify & Credifi. Detta kommer göra att jag klarar av att leva varje månad.

Då kan jag vid senare tillfälle (när jag arbetat på mitt missbruk, samt fått bättre UCbetyg) kunna söka ett samlingslån och ha en ljusare framtid framåt.

Jag förstår att alla vill mig väl, och vill att jag tar tag i mitt missbruk ordentligt. Vilket jag har, och jag har insett mitt misstag och har en väg framåt. Men nu handlade detta om tips hur jag ska kunna lösa dessa krediter så jag kan leva ett snålt, men normalt liv framöver.
Du kan börja med att lista ALLT du betalar i månaden, hyra-mat-kostnader för lånen osv.alltså allt.
Sen hur mycket du får ut från lön, så hade de nog varit enklare och hjälp dig med en lösning. Har du nått du kan sälja för att bli av med lumify, kan du jobba extra? Du borde väl även fått tillbaka på skatten som du kan betala av nått på?

Senast ändrad:
Vänta tills att din nya inkomst är synlig och din senaste UC är äldre än 3 månader och sök sen ett samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp