Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp! Lån med anmärkning. Dags att offra Uc

Du får helt enkelt se vad UC betyget blir när det uppdateras.
Grattis till ett bra erbjudande hittills fr Coop. Oväntat med bra/ok ränta. Vad valde du för återbetalningstid?

Du får helt enkelt se vad UC betyget blir när det uppdateras.
Grattis till ett bra erbjudande hittills fr Coop. Oväntat med bra/ok ränta. Vad valde du för återbetalningstid?
Tog en lång tid på 12 år. För att hålla nere månadskostnaden till ihopbakslån. Men försäkrade mig först om att jag kan betala av det när jag vill och att räntan är ”låst” om ni förstår vad jag menar?

Ja dock försvinner den anmärkningen om två månader så jag antar att dom har tagit med det i beräkningarna?
Coop ser inte misskött kredit på UC :)
Jag har misskött kredit, 2 st dessutom som är endast 1 år gamla. Fick 120.000kr på Coop i juli, kollade kopian och då såg de inte anmärkningarna :) så hade ett betydligt bättre betyg på den kopian än vad UC sa

Jag har misskött kredit, 2 st dessutom som är endast 1 år gamla. Fick 120.000kr på Coop i juli, kollade kopian och då såg de inte anmärkningarna :) så hade ett betydligt bättre betyg på den kopian än vad UC sa
Sökte du direkt hos Coop eller via förmedlare

Okej nu är det dags. På tisdag försvinner min misskötta kredit och nu är det dags att söka samlingslån. Jag har 4,3 Uc nu innan den är borta. Har 390 000 inkomst och 180 000 underskott 2020. Inkomsten kommer att gå upp avsevärt efter deklarationen är gjord men det är nästa steg. Nu är fokus på samlingslån. Försvinner anmärkningen på dagen eller dagen efter. Någon som vet? Vad tror ni oddsen är på ett ihopbakslån på ca 350? Jag har synliga lån på ca 160 så det är lite skrämmande. Samt vilken tjänst ska man använda? Lendo, zmarta eller någon annan? Jag har också 5 ff sen i december varav två av dom som näringsidkare. Tror ni att det sätter käppar i hjulet? Någon som vet hur det funkar?

Vad hade du för övriga förutsättningar i form av betyg på Uc? Förfrågningar?

Okej nu är det dags. På tisdag försvinner min misskötta kredit och nu är det dags att söka samlingslån. Jag har 4,3 Uc nu innan den är borta. Har 390 000 inkomst och 180 000 underskott 2020. Inkomsten kommer att gå upp avsevärt efter deklarationen är gjord men det är nästa steg. Nu är fokus på samlingslån. Försvinner anmärkningen på dagen eller dagen efter. Någon som vet? Vad tror ni oddsen är på ett ihopbakslån på ca 350? Jag har synliga lån på ca 160 så det är lite skrämmande. Samt vilken tjänst ska man använda? Lendo, zmarta eller någon annan? Jag har också 5 ff sen i december varav två av dom som näringsidkare. Tror ni att det sätter käppar i hjulet? Någon som vet hur det funkar?
Tror du kan se betyget på minuc.se
Jag betalar förvisso för deras id tjänst så kanske det är inkluderat för mig.
Men jag har för mig jag sett en ändring samma dag som en anmärkning eller ff försvunnit, men kanske skiljer sig när man får från 1 till 0?
Min går ut på lördag så väntar också med spänning vad som sker!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp