Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Lån med anmärkning. Dags att offra Uc

Hoff... jag kanske törs det då. Är så rädd på avslag då jag har kvar en anmärkning på misskött kredit som är borta om två månader och vill inte risker massa tomma ff
Överlever du annars tills anmärkningen försvinner? Annars får du chansa helt enkelt

Överlever du annars tills anmärkningen försvinner? Annars får du chansa helt enkelt
Överleva kan man ju alltid se till på ett eller annat sätt. I det här fallet handlar det om att jag inte vill få en misskött kredit till nu när jag är så nära på att få baka ihop dom. Vet du om det finns många som ger ut trots anmärkning?

Överleva kan man ju alltid se till på ett eller annat sätt. I det här fallet handlar det om att jag inte vill få en misskött kredit till nu när jag är så nära på att få baka ihop dom. Vet du om det finns många som ger ut trots anmärkning?
Är nog en hel del som accepterar anmärkning. Jag rekommenderar Lendo, ska du söka 50 eller mer ?

Är nog en hel del som accepterar anmärkning. Jag rekommenderar Lendo, ska du söka 50 eller mer ?
Tror jag söker 50. Det är en sån balansgång allt. Vill inte ta för mycket så jag riskerar att få avslag pga det. Och vill inte söka för lite så jag hamnar här igen innan jag kan baka ihop dom.

Tror jag söker 50. Det är en sån balansgång allt. Vill inte ta för mycket så jag riskerar att få avslag pga det. Och vill inte söka för lite så jag hamnar här igen innan jag kan baka ihop dom.
Säg till hur de gick, ifall du söker

Skulle inte rekommendera att söka nu på målsnöret. Försök överlev och bara se till att inte får missbrukat kredit. Finns även långivare som använder credisafe. Kanske dyrt men klarar du dig till du kommit under 4% på UC får du bättre lånevillkor på ett samlingslån för att samla allt.

Skulle inte rekommendera att söka nu på målsnöret. Försök överlev och bara se till att inte får missbrukat kredit. Finns även långivare som använder credisafe. Kanske dyrt men klarar du dig till du kommit under 4% på UC får du bättre lånevillkor på ett samlingslån för att samla allt.
Tyvärr försent jag sökte och fick svar efter en minut. Så nu kan jag pusta ut för ett tag. Hur illa är ett sådant lån för Uc? Tänker att det kommer att gå jämt ut när anmärkningen är borta? Den måste ju dra ner Uc scoren mer än vad ett lån gör så länge man betalar det som man ska?

Hos fairlo har jag 10’000 och får inte öka pga för många ff på bisnode. Holm förstår jag inte riktigt hur det funkar provade att ta hem appen då creditsafe är lugnt. Men det står bara ”du har inga aktiva låneerbjudande” fast jag inte sökt något?
Holm tar idag även Bisnode så tänk på det.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp