Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hjälp! Lån med 10 anmärkningar

Hej. Undrar går det ta lån med 10 st anmärkningar? Ett lån på 10,000kr med 0skuldsaldo 350k per år i lön.

Ingen bör bevilja lån till någon med så många anmärkningar. Om nån mot förmodan skulle göra det så är till skyhög ränta. Undvik!

Hej. Undrar går det ta lån med 10 st anmärkningar? Ett lån på 10,000kr med 0skuldsaldo 350k per år i lön.
Tyvärr det är nog helkört med dina förutsättningar. Du behöver vänta ut tills du maximalt har 1-2 anmärkningar för att ens ha någon som helst chans skulle jag säga.

Jag fick ett lån hos Goodcash med 7 anmärkningar, visserligen var dom flesta väldigt gamla då (2-2,5 år ungefär) men ja skulle säga att Goodcash kan bevilja dig om du har tur. Var beredd på att visa upp kompletterande uppgifter bara, det fick jag göra.

JAK banken. Ring och fråga dem hur de ser på saken. De hjälpte mig en gång när jag hade 4 bet.anm

Är anmärkningarna typ 2 år gamla kanske någon högkostnadskredit kan godta, annars bör alla säga nej

Jag fick på Svea och Thor när jag hade typ 20 anmärkningar, men hade då även ca två miljoner i årsinkomst..

Cashbuddy tillåter anmärkningar, vet dock inte hur många. Ring och kolla med dem?

Tyvärr finns det flera som lånar ut vid 10 anmärkningar så länge man har hyfsad lön men räntorna är ju på ocker nivå så börjar man ta ett så blir det gärna 2 lån osv osv sen är man fast i skuldträsket ganska lätt :( bättre o hålla ut tills man kan få ett hyfsat blancolån med normal ränta.inga pekpinnar utan bara ett gott råd

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp