Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hjälp lån 15000-30000

Snälla behöver verkligen fixa fram 15000-30000, annars kommer mitt liv gå åt helvete.
Är det någon som har ett tips på någon bra onlinekreditbeller snabblån som ej tar en uc då jag verkligen inte får lån om de tar en uc.
Alla tips uppskattas

Utan UC är det svårt att få på längre tid, det är max 2 år på Onea om du vill låna 30.000 och max 2 år hos Frogtail om du vill låna 25.000

Okej tack så mycket!:)
Önskar att jag aldrig tog det första sms lånet, det går ju bara vidare hela tiden o tillslut sitter man så långt ner i skiten som det bara går:/

Jag förstår precis vad du menar var i smslåneträsket från 2008-2015 och hoppade på alla nya som kom, men nu är det 1 år sedan jag slutade jaga smslån och det är en befrielse att slippa jaga nya lån varje månadsskifte. Sakta, sakta håller min ekonomi på att återhämta sig, jag är inte skuldfri men smslånefri och det är en härlig känsla.

Jag håller på o tar mig ur det just nu men sen får man ett bakslag med en helt oväntad utgift:/

Här har du en sida som listar lite fler aktörer. Rätt många som inte som tar nån uc.

Jag förstår precis vad du menar var i smslåneträsket från 2008-2015 och hoppade på alla nya som kom, men nu är det 1 år sedan jag slutade jaga smslån och det är en befrielse att slippa jaga nya lån varje månadsskifte. Sakta, sakta håller min ekonomi på att återhämta sig, jag är inte skuldfri men smslånefri och det är en härlig känsla.
Jag skulle vilja vet hur du gjorde, lät du det gå till inkasso eller lyckades du få lån som gjorde att du betala alla smslån? Hatar det här träsket med och att verkligen få en klump i halsen när man inser hur dumt allt är, egentligen visste man ju det från början men ibland har man inget annat att ta till när det är oförutsedda utgifter. Jag var också på väg från detta träsk förra året men så hände något och jag hade inget val :( Nu sitter man där och inte vet vad man ska göra...

Fick inget samlingslån så jag släppte till inkasso i omgångar hade de flesta hos Gothia och Intrum men sen hade jag hos smslånebolagen själva också där det gick. Lånad aldrig hos dem som inte beviljade avbetalningsplaner. Lyckades att få på låga månadsbelopp som jag visste jag klarade av, men pressen var ändå mycket stor varje månad om jag skulle få någon oväntad utgift ex på huset eller annat som gjorde att jag inte kunde hålla mina avbetalningsplaner. Jag hade turen att få betalningsfri månad hos Gothia vid några tillfällen när det hade kört ihop sig vilket räddade mig någon månad. Men psykiskt mådde jag skit kunde inte sova och hade ångest inför varje månadsskifte och att tömma brevlådan måndag till fredag. Värst var att inte få avbetalningsplaner hos Vivus och Onea förlängde 1 år innan jag blev beviljad det. Jag önskar ingen helvetet att sitta fast i smslånefällan . Jag klarade av att hålla mina avbetalningsplaner men sviterna efter det med sömnbesvär och panikångest lider jag av fortfarande har fortfarande sömntabletter och lugnande att ta vid behov och ångest vid månadsskifte då jag fortfarande har skulder och en låg sjukpension.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp