Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp, Kommer min löneutmätning påverkas?

Den tanken har slagit mig att han får skriva sig hos sin pappa, men har inte berättat för sonen om utmätning och min sons pappa vet inget heller och så vill jag att det förblir.

Vill inte att sonen ska veta och absolut inte pappan för vi har inte den bästa relationen.
Kommer ju få frågan från pappan varför ska han vara skriven här nu när du inte ville det tidigare.

Tänk om livet kunde vara lätt någon gång.
Men ska försöka hålla hoppet uppe ❤️
❤️❤️Förstår dig Kämpa på❤️ idag är en sämre dag för mig ångest över allt men bara att tänka en ny dag i morgon

Jag har en son som är 20 år. Ingen skola och inget jobb.
Han ska börja studera med att läsa upp gymnasiebetyg nu till hösten. Han hoppade av gymnasiet pga autism och Add.
Jag har fått behålla mitt förbehålls belopp. Den är densamma som när han gick i skola.

Jag har en son som är 20 år. Ingen skola och inget jobb.
Han ska börja studera med att läsa upp gymnasiebetyg nu till hösten. Han hoppade av gymnasiet pga autism och Add.
Jag har fått behålla mitt förbehålls belopp. Den är densamma som när han gick i skola.

Om du har förlängt barnbidrag är det rätt, annars har du helt enkelt fått för högt förbehållsbelopp. Är nog rätt vanligt, det är inte så lätt att se vilka barn som fortfarande går gymnasiet.

Inget förlängt barnbidrag eller annat. Dom måste ha missat det.

Så var det för mig oxå. KF noterade inte att min vuxna dotter bodde hemma, så jag fick inget avdrag på hyran. Jag erhöll dock enbart pengar som om jag vore ensamstående, men dottern betalade ju ett par tusenlappar till mig för vad hon ”kostade”.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp