Fan det låter ju inte lovande. Får göra ett försök i varje fall om någon vecka och annars se över mina alternativ. Skulle verkligen i varje fall behöva lösa ca 50 där ca hälften ligger utanför UC för att kunna hålla mig flytande ett par månader till.Tror det blir mycket svårt, verkar vara svårt redan med ett score på runt 5 i dessa Covid-19 tider...
Fan det låter ju inte lovande. Får göra ett försök i varje fall om någon vecka och annars se över mina alternativ. Skulle verkligen i varje fall behöva lösa ca 50 där ca hälften ligger utanför UC för att kunna hålla mig flytande ett par månader till.
Nej inte än tyvärr, blev uppskjutet på grund av Corona men ska hända under hösten/tidig vinter och då ökar min län till strax över 40k.Har du fast tjänst nu? Jag fick samlingslån med UC 16% 260000 på Ica-banken med lösenkrav på hela summan så det är inte omöjligt. Hade 9 ff och inkomst 266000:-
Fast vännen, räntan spelar ju störst roll. Även om lånet hjälper dig här och nu så kommer du hamna ännu sämre då du tokbetalar varje månad men lånet knappt sjunker... även om det inte känns så nu så fixar du det ändå, kanske är jobbigt ett tag framöver men du klarar det!!Spelar mindre roll om räntan är bra, är nöjd bara jag kan samla ihop och binda över en längre tid så jag inte går back varje månad. Senaste förfrågningen är i slutet på mars.
jag tror tyvärr inte jag kommer kunna låna av mina föräldrar, men om inget annat funkar lär jag behöva försöka om inte annat.
Jo jag förstår det men just nu handlar det helt enkelt om att hålla mig flytande i ca 6 mån tills jag kan baka in allt i ett lån med bättre ränta eller i ett bolån. Även om räntan på samlingslånet skulle vara 20% så är det bättre än det jag har idag och skulle fortfarande kunna amortera en hel del varje månad, speciellt när min lön nu snart förbättras.Fast vännen, räntan spelar ju störst roll. Även om lånet hjälper dig här och nu så kommer du hamna ännu sämre då du tokbetalar varje månad men lånet knappt sjunker... även om det inte känns så nu så fixar du det ändå, kanske är jobbigt ett tag framöver men du klarar det!!
Nu hoppade precis mitt betyg till 0,6?? Men flera av krediterna står inte på rätt summa och står att jag använt mer av krediterna än jag har? Bör jag söka nu snabbt när betyget är så lågt innan det ändras?Efter uppdateringen nu har jag 10,5 i riskprognos, tror ni det går att få något lån på det? 50 eller 100 skulle hjälpa extremt mycket.
Nu hoppade precis mitt betyg till 0,6?? Men flera av krediterna står inte på rätt summa och står att jag använt mer av krediterna än jag har? Bör jag söka nu snabbt när betyget är så lågt innan det ändras?
Sökte 70000 för var rädd att inte få några erbjudanden om jag sökte för högt och fick massa erbjudande. Tackade ja till marginalen men ångrar att jag inte sökte mer. Är det dumt att göra en till ansökan på 300k direkt? Eller finns det möjlighet att höja mitt lån hos marginalen utan ny uc?Sök 600.000 kr direkt via Sambla eller Advis...