- Meddelanden
- 92
- Mottagna reaktioner
- 20
- Poäng
- 102
Vi har ett ganska stort lån på Gothia som jag betalade in för sent och dom har skickat iväg det till KF. Dom är dock villiga på att dra tillbaka det om jag betalar in 15000 kr till dom först!! Har bönat o bett att dra ner det till hälften men icke. Hur ska jag göra?? Betalar jag inte så går det iväg men då fixar jag inte dom andra räkningarna. Jag har redan utmätning men detta är ett lån som vi står bägge två på!! Har haft flera som gått iväg med mindre summa än detta lån som vi står på bägge två och som jag har fått till en avbetalning på men nu undrar jag om det kommer att hända när det rör sig om tvåsiffrigt. Min man har inte löneutmätning. Usch jag vet inte hur jag ska göra men vi kan ju inte heller riskera att det blir en dom och vi inte får en avbetalning.Nån som varit med om detta??? Vi har så tuffa månader framför oss nu ,så skulle vi klara av det så ska det bli bättre längre fram. Vi har kämpat så länge o vi har betalat bort över 100 000 kr på flera lån på lite drygt ett år men nu vet jag inte hur vi ska få till det!!!!!