Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp gothia

Hej.
Har avbetalning hos gothia. Har betalat 6000 i mån och de har gått bra men nu förra månaden kunde jag bara betala 1000 kr å då ville dom jag skulle betala 10.000 denna månad. Jag trodde de skulle gå men nu får jag inte ihop de pga av el osv. Tror ni man får hjälp att ändra igen? Har betalat in 5 tusen iaf. Tacksam om nån har tips.

Hej.
Har avbetalning hos gothia. Har betalat 6000 i mån och de har gått bra men nu förra månaden kunde jag bara betala 1000 kr å då ville dom jag skulle betala 10.000 denna månad. Jag trodde de skulle gå men nu får jag inte ihop de pga av el osv. Tror ni man får hjälp att ändra igen? Har betalat in 5 tusen iaf. Tacksam om nån har tips.
ring och be dem fördela de resterande 5000 kr på de närmaste 5 månaderna men bara om du tror att du klarar av att betala 7000 kr per månad. Eller om du säger att du inte kunnat betala p g a hög elräkning så kanske de kan erbjuda dig en bättre deal.
Jag hoppas att du meddelade dem förra månaden att du bara kunde betala 1000 kr. De brukar vara mer villiga att hjälpa till om man ringer innan man får problem med betalning än efter.

Det du kan göra är att ringa och deala/böna/be.

ring och be dem fördela de resterande 5000 kr på de närmaste 5 månaderna men bara om du tror att du klarar av att betala 7000 kr per månad. Eller om du säger att du inte kunnat betala p g a hög elräkning så kanske de kan erbjuda dig en bättre deal.
Jag hoppas att du meddelade dem förra månaden att du bara kunde betala 1000 kr. De brukar vara mer villiga att hjälpa till om man ringer innan man får problem med betalning än efter.
Ja de gjorde jag å de gick med på de å vela ha 10 nu, trodde verkligen jag skulle klara men fixar det inte. Får försöka ringa igen. Har egentligen bara 1 betalning kvar nästa månad förutom dessa 5 tusen

Om du är i det närmaste klar så skulle det vara konstigt om de inte skulle vara tillmötesgående. De borde istället vara glada att du gör ditt bästa och försöker göra rätt för dig.

Ja jag kan alltid hoppas.. går de inte då vet jag inte hur jag ska lösa detta. ska ringa på måndag var stängt idag.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp