Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Falsk faktura från Sales leads portal

Kronofogdens personal verkar inte heller alltid kunna sitt jobb.
Ringde dom nått år sen o kolla varför de inte svarat på mina bevis. Nån kvinna svara o fråga av nån anledning varför jag bestridit en faktura. Jo för att jag inte fått några krav från borgenären på över 3 år.
Det är ingen grund att bestrida på svara hon och hag vart helt paff. Svara tack för svar och hoppas du hittar nått lämpligare jobb i framtiden hehe.

Kronofogdens personal verkar inte heller alltid kunna sitt jobb.
Ringde dom nått år sen o kolla varför de inte svarat på mina bevis. Nån kvinna svara o fråga av nån anledning varför jag bestridit en faktura. Jo för att jag inte fått några krav från borgenären på över 3 år.
Det är ingen grund att bestrida på svara hon och hag vart helt paff. Svara tack för svar och hoppas du hittar nått lämpligare jobb i framtiden hehe.

Förstår inte kopplingen överhuvudtaget.

Klart du inte gör. Hint, felaktig information från KFM
Fast det handlade ju inte om felaktig info från KFM... Det handlade om att KFM gick ut och varnade för oseriösa aktörer...

Dom har skickat mig till KFM nu. Jag vet inte ännu beloppet av en ren tillfällighet gick jag in på KFM för att njuta av att jag inte har ngt där sedan 6 månader. Och jag har kämpat för att bli skuldfri. Och så ser jag att det har kommit in ett föreläggande som KFM behandlar från sales leads går igenom mina mail med dom och sista jag skrev var att jag inte vill ingå i ett avtal med dom. Sedan dess har det varit knäpptyst. Jag vet att de senast sa någonstans att jag har en faktura på 5500 för kontant men hittar inte den fakturan. Får panik. Vad fan gör jag. Bestrider såklart men tänk om det inte döms till min fördel och tänk om dom har lagt på en massa avgifter detta halvår som vi inte var i kontakt.
Svarade dom den 3/9 att jag avböjde deras tjänster.

Dom har skickat mig till KFM nu. Jag vet inte ännu beloppet av en ren tillfällighet gick jag in på KFM för att njuta av att jag inte har ngt där sedan 6 månader. Och jag har kämpat för att bli skuldfri. Och så ser jag att det har kommit in ett föreläggande som KFM behandlar från sales leads går igenom mina mail med dom och sista jag skrev var att jag inte vill ingå i ett avtal med dom. Sedan dess har det varit knäpptyst. Jag vet att de senast sa någonstans att jag har en faktura på 5500 för kontant men hittar inte den fakturan. Får panik. Vad fan gör jag. Bestrider såklart men tänk om det inte döms till min fördel och tänk om dom har lagt på en massa avgifter detta halvår som vi inte var i kontakt.
Svarade dom den 3/9 att jag avböjde deras tjänster.
Jag tänkte att jag ger en update om någon hamnar i samma situation.
KFM fick mitt bestridande och behövde då vänta in om sales leads skulle ta detta vidare till domstol, vilket de inte gjorde.
Så ärendet är nedlagt och dom får inte en krona utav mig.

polisanmälan lades ned.
Men om fler gör samma sak så kommer de snart behöva klappa igen sin såkallade ”verksamhet”.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp