Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Falsk faktura från Sales leads portal

Fått en faktura från Sales leads portal.AB
På 19000, Bokade i augusti 23 in ett grattis första samtal ang , skuldrådgivning. Dom ringde mig aldrig,,Har nu fått faktura på timmar som dom påstår att jag bokat in .
Kontakta dom och får svar att ärendet bara ökar vid varje tillfälle jag mailar eller tar kontakt.. vad finns att göra. ?!

På 19000, Bokade i augusti 23 in ett grattis första samtal ang , skuldrådgivning. Dom ringde mig aldrig,,Har nu fått faktura på timmar som dom påstår att jag bokat in .
Kontakta dom och får svar att ärendet bara ökar vid varje tillfälle jag mailar eller tar kontakt.. vad finns att göra. ?!
Fyfan.. Styrelsen verkar bestå av en 80 åring och 3 utlandsbosatta.
Bara att bestrida skulden. Spara all dokumentation mail mm utifall de skulle skicka till kfm.

Bestrid och be dem dra åt helvete. Jäkla bluffare som bor i en postbox. De kommer aldrig att vinna ett case om det går vidare.

Bestrid och polisanmäl! Spara alla mejlkonversationer. Du kan även meddela dem att du polisanmäler.

Du fick svar. Men om du vill ha gratis hjälp så finns budget och skuldrådgivning i kommunen

Har precis anmält till Arn . Känns riktigt trångt o ledsamt det här..
Jag förstår det! Men betala ingenting! Skulle de skicka "skulden" till Kf och du får ett betalningsföreläggande så är det väldigt viktigt att du bestrider det!

Jag förstår det! Men betala ingenting! Skulle de skicka "skulden" till Kf och du får ett betalningsföreläggande så är det väldigt viktigt att du bestrider det!
Skrev och sa att jag vill bestrida fakturan, så skrev dom att varje kontakt jag tar med dom ökar på min skuld med 1200.!! Och att jag kan bli rättsligt dömd att betala min faktura via dom i tingsrätten, rena ut pressningen ..
Provar att anmäla via Arn. Vet inte hur jag annars ska klar mig ur detta.

Skrev och sa att jag vill bestrida fakturan, så skrev dom att varje kontakt jag tar med dom ökar på min skuld med 1200.!! Och att jag kan bli rättsligt dömd att betala min faktura via dom i tingsrätten, rena ut pressningen ..
Jag skulle polisanmält!

De kommer aldrig kunna driva ut skulden ändå. Bara att bestrida varje krav ändå. Kfm kan jag inte tänka mig att de kommer att skicka. Haft med såna och göra och de var tomma hot med inkasso bla bla bla. Kör med skrämseltaktik, till slut gav de upp.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp