Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp för många skulder och sitter i skiten...

Fairlo 30 000

Northmill 203 307

Northmill 49 113

Rocker 39 443

Rocker 9780

Happy Cash 4511

Thorn 10 800

Holm 4630

Klarna 13 768

så ser mitt läge ut just nu, känns ganska skönt att gå från 17 till 9.

såg idag även att mitt kredit betyg gått från 36% till 28.7% känns ganska skönt :) har inte betalt av nått lån helt heller ba lite på varje samt avslutat en outnyttjad på 10k. Har inte heller försvunnit något lån på uc endast lån utanför som försvunnit :)

Beta av Holm och Happy cash som är mindre belopp på då försvinner 2 st lån. Tror du kommer känna en lättnad när lån efter lån försvinner från listan. Se över dina övriga utgifter och se om det är några onödiga utgifter och lägg dom på lånen i stället. Till slut når du ditt mål

Det viktigaste skulle jag säga är att du inte tar nya lån såvida det inte är ett samlingslån. Kämpa :tummen:

Det viktigaste skulle jag säga är att du inte tar nya lån såvida det inte är ett samlingslån. Kämpa :tummen:
Inga nya lån :) en familjemedlem som hjälpt med allt kollar mitt konto varje vecka :) hen som betlar av alla lån åt mig samt kommer hjälpa varje månad. Skrivit kontrakt.

Inga nya lån :) en familjemedlem som hjälpt med allt kollar mitt konto varje vecka :) hen som betlar av alla lån åt mig samt kommer hjälpa varje månad. Skrivit kontrakt.
Riktigt fint gjort av familjemedlemmen, denne ska du vara rädd om!

På onsdag ringer rocker så jävla nervös. Hoppas verkligen att han som ska ringa kan fixa så jag får baka ihop Northmill reduce, Northmill kredit, rocker lån, rocker kredit och Thorn... skulle va guld så jag klarar gå runt själv varje månad och kunna betala på det lånet. Istället för nu när jag får hjälp varje månad att betala typ 8 k sammanlagt... har redan fått hjälp med att lösa lån för typ 90k.....

Mår psykiskt bättre nu med när jag får gå prata med kurator och fått en ny
Extra medecin jag börjar med. Samt snar tid hos läkare för psykriatri och utredning... även pappa ledig denna vecka och varit med barnen vilket gör att man mår bättre. Men vissa dagar är piss men skönt skriva av sig här. Även skönt lösa om andra som lyckas med det som känns omöjligt. Vilket ger mig mer hopp ❤️

Sist men inte minst även börjat med min grupp att sätta igång smart recovery att kbt baserat upplägg. Dock inte som na och aa. Utan att vetenskapligt. Är utbildad ledare "facilator" i det. Så finns om någon behöver tips tricks angående beroenden i alla former.

Tänkte bara uppdatera att allt går framåt i mitt liv iaf. Ja vissa dagar är skit med grov ångest.... men har även fått hjälp med ny medecin för min adhd och den gör stor skillnad mår bättre. Går även hos psykriatrin och går även hos en kurator för möten angående spel beroendet. Mina lån betala iaf varje månad och försvinner lite i taget. Hoppas dock kunna få ett samlingslån så jag har råd med alla lån själv. Den största ångesten jag har är alla pengar min mammma och pappa betalt åt mig är
Nog över 100 000 nu.... plus ska hjälpa betala skatten åt mig
På 36000 om 2 veckor... utöver det hjälper dom mig varje månad med lånen och jag en liten del själv. Dock denna månad betala jag 7000 själv och mina föräldrar hjälpte bara med 2 lån vilket känns bättre... men hoppas verkligen rocker hjälper mig nu i november att samla... han kunde ej förra månaden när han ringde för det ej hade gått 2 dragningar i tid. Är
Iaf spelfri sen 4/8 fortfarande.... inget sug på spel iaf. Men vilken mardröm och ångest detta skit spelande skapat för mig och min familj och min mamma pappa osv... usch

Tänkte bara uppdatera att allt går framåt i mitt liv iaf. Ja vissa dagar är skit med grov ångest.... men har även fått hjälp med ny medecin för min adhd och den gör stor skillnad mår bättre. Går även hos psykriatrin och går även hos en kurator för möten angående spel beroendet. Mina lån betala iaf varje månad och försvinner lite i taget. Hoppas dock kunna få ett samlingslån så jag har råd med alla lån själv. Den största ångesten jag har är alla pengar min mammma och pappa betalt åt mig är
Nog över 100 000 nu.... plus ska hjälpa betala skatten åt mig
På 36000 om 2 veckor... utöver det hjälper dom mig varje månad med lånen och jag en liten del själv. Dock denna månad betala jag 7000 själv och mina föräldrar hjälpte bara med 2 lån vilket känns bättre... men hoppas verkligen rocker hjälper mig nu i november att samla... han kunde ej förra månaden när han ringde för det ej hade gått 2 dragningar i tid. Är
Iaf spelfri sen 4/8 fortfarande.... inget sug på spel iaf. Men vilken mardröm och ångest detta skit spelande skapat för mig och min familj och min mamma pappa osv... usch
♡♡♡♡Ett steg i taget!
Kag tycker du är en inspiration.
Har själv Adhd och speldjävulen satte klorna i mig också tyvärr

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp