- Meddelanden
- 1 296
- Mottagna reaktioner
- 855
- Poäng
- 717
Men HERREGUD!? Hur grym är inte du? Riktigt Avis på dig! Bra kämpat! Se till att spärra dig på dessa sidor nu också dånat du inte faller dit igen!
Men HERREGUD!? Hur grym är inte du? Riktigt Avis på dig! Bra kämpat! Se till att spärra dig på dessa sidor nu också dånat du inte faller dit igen!
Inte jag som är grym. Men en familj som ger mig en chans att hjälpa en viss del med olika villkor.Men HERREGUD!? Hur grym är inte du? Riktigt Avis på dig! Bra kämpat! Se till att spärra dig på dessa sidor nu också dånat du inte faller dit igen!
Fairlo 30 000Har satt mig i skiten får inget bra samlingslån just nu och jobbar på hur jag ska lösa allt... min fråga är här är alla mina lån/krediter. Jag undrar vilka man borde satsa på försöka lösa först bli av med. Samt vilka är värst när det kommer till att gå vidare till inkasso... och undrar även finns det chans att man kan få betalfri månad på någon av dessa? Samt hur går man till väga för att fråga om det när man ringer inte en aning om vad jag ska säga. Satt mig i skiten pågrund av spelmissbruk men har nu varit spelfri 18 dagar sen jag spärra mig. Vill bara få ordning på denna mardröm utan att få kronofogden osv. Men ser jävligt mörkt ut om jag inte får nått samlingslån till att lösa all små skit lån utöver det på Northmill på 200 000.... tack på förhand och förlåt om det är otydligt men har sån konstant ångest hela tiden av situationen...
Ska även träffa en rådgivare 30/8....
Monetti 4 759,94
Everyday 7 077,89
Fairlo 20 231
Viaconto 22 420
Northmill reduce 209 953
Northmill konto kredit 50 621
Rocker kredit 40 743
Rocker lån 10 398
Saldo 2351 .
Happy cash 4511 .
Lumify 10 264 kr
Vivus 10 274
Loanstep 6 198,96 kr
Daypay 4079.
Thorn 11 018,18
Holm 5770.53 .
Klarna 13 768
Skatteverket 38000
Bankerna beviljar alltid så högt upp de kan, så även om du söker 500k och tycker det är för högt, så kommer bankerna pröva din ansökan på 500k, och sedan gå nedåt, så det spelar ingen roll så länge du inte söker om för lågt belopp då får du svar på det sökta beloppet endast.En fråga jag tog förfrågan via lendo 4/8 500k samlingslån fick erbjudande nystart finans 300k 19.69% ränta.
prova även sambla för en vecka sen för jag va desperat dum.....
men tänker att jag kanske sökte för högt? Kanske borde sökt 250 istället? Kanske hade fått mer erbjudanden då vad tror ni? Kanske hade fått erbjudanden på 150-250 då istället. Kanske la ribban för högt Liksom.
Känns ju dumt nu göra en ny på 250 000? Men samtidigt har man ju inte så mycket att förlora. 200 000 skulle ju hjälpa få bort krediter så jag har 2 stora lån ist. För att sen söka bättre villkor nästa år.
vad tror ni?

finns på pm om det skulle vara nått!Fortsätt var stark, det kommer lösa sig. Du har din familj vid din sida, det är inte alla som har.Vill bara säga att allt går framåt!
Skrivit kontrakt med familj som hjälper mig, dom har betalat av värsta lånen har mycket kvar betala. Men dom kommer hjälpa mig varje månad med vissa lån och jag ta hand om det stora lånet. Redovisar mitt konto / klarna varje vecka, skulle jag köpa onödigt ta lån eller nått på avbetalning skulle dom sluta betala dom jag inte har råd med varje månad och då sitter jag i skiten och får såsmåningom inkasso och kf. Plus svikit dom igen och alla pengar dom redan lagt för att få bort vissa lån är
Åt helvete.
Utöver det går jag på beroendekliniken nu en spel behandling med individuella samtal hos en kurator. Känns väldigt bra! Haft ett besök och 7 kvar.
Samt fått tid hos min läkare på beroendekliniken för lite andra saker.
Även tagit kontakt med vc för att få läkartid och få remiss till psyktriatrin då jag Tror jag lider av något mer än min adhd diagnos jag fick för 24 år sedan.
vissa dagar är piss andra är lite bättre. Inte bara pågrund av spel osv och pengar men det är en stor del av ångesten. Att sluta med droger va svårt som fan Men allt blev positivare varje dag, men att sluta med ett spel missbruk va lätt itne spelsr på 1,5 månad och inget sug. Men konsekvenserna är en mardröm.
ville bara skriva av mig lite Kankse hjälper någon annan där ute!
är någon i liknande sitoution om pengar, spel, missbruk, psykiska diagnoser osv så finns jag ett pm bort!
bless❤️
har inte betalt av nått lån helt heller ba lite på varje samt avslutat en outnyttjad på 10k. Har inte heller försvunnit något lån på uc endast lån utanför som försvunnit