Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp för många skulder och sitter i skiten...

Trodde det skulle gå Levla till 50 men tydligen är 30 nästa...

Hmm, kan du inte lägga till autogirot igen via deras sida?
ja precis, man går från 20 till 30. :)

Hmm, kan du inte lägga till autogirot igen via deras sida?
ja precis, man går från 20 till 30. :)
Nej dom sa.

07:22:27 AM) Fairlo kundservice: Du behöver emotse en påminnelse för att kunna betala manuellt om du inte har ett konto anslutet
(07:22:54 AM) Fairlo kundservice: Du kommer även kunna betala via mina sidor när du kan se en röd ruta där
(07:23:12 AM) Fairlo kundservice: Den kan du först se när dragningen är skickad till banken och sedan misslyckad

(07:24:26 AM) : Men får jag påminnelse kommer jag inte få höjd ju?
(07:24:34 AM) Fairlo kundservice: Det spelar ingen roll
(07:24:49 AM) Fairlo kundservice: Om du skulle få inkasso så börjar din period om men inte för en påminnelse

känns som dom är enda vettiga krediten utan massor ocker avgifter...

Nej dom sa.

07:22:27 AM) Fairlo kundservice: Du behöver emotse en påminnelse för att kunna betala manuellt om du inte har ett konto anslutet
(07:22:54 AM) Fairlo kundservice: Du kommer även kunna betala via mina sidor när du kan se en röd ruta där
(07:23:12 AM) Fairlo kundservice: Den kan du först se när dragningen är skickad till banken och sedan misslyckad

(07:24:26 AM) : Men får jag påminnelse kommer jag inte få höjd ju?
(07:24:34 AM) Fairlo kundservice: Det spelar ingen roll
(07:24:49 AM) Fairlo kundservice: Om du skulle få inkasso så börjar din period om men inte för en påminnelse

känns som dom är enda vettiga krediten utan massor ocker avgifter...
Okej, ja men då är de väl bara göra som dom säger och hoppas på det bästa :)

Skatteskulden ska väl regleras snart? Antar det är en skatteskuld? Hur har du fått sådan hög skatteskuld? Har du något att sälja? Dina utgifter i bara lån äter väl upp nästan hela lönen som det är idag ser det ut som.

Skatteskulden ska väl regleras snart? Antar det är en skatteskuld? Hur har du fått sådan hög skatteskuld? Har du något att sälja? Dina utgifter i bara lån äter väl upp nästan hela lönen som det är idag ser det ut som.
Ja det gör det allt har kraschat nu. Varit i fas hela tiden men nu äre kört.
Det är vinstskatt från lägenhet försäljning.....

En fråga jag tog förfrågan via lendo 4/8 500k samlingslån fick erbjudande nystart finans 300k 19.69% ränta.

prova även sambla för en vecka sen för jag va desperat dum.....

men tänker att jag kanske sökte för högt? Kanske borde sökt 250 istället? Kanske hade fått mer erbjudanden då vad tror ni? Kanske hade fått erbjudanden på 150-250 då istället. Kanske la ribban för högt Liksom.

Känns ju dumt nu göra en ny på 250 000? Men samtidigt har man ju inte så mycket att förlora. 200 000 skulle ju hjälpa få bort krediter så jag har 2 stora lån ist. För att sen söka bättre villkor nästa år.

vad tror ni?

Kan tillägga ringde även nystart finans nyss men fick ba dryg respons tyckte jag. Fråga ifall jag kunde ändra till 150 000 och få lägre ränta då jag tycker räntan är alldeles för hög på 19.69. Fick som svar skriv på avtalet så kan man diskutera ränta då... hmm

Ringde lendo och sambla dom sa det inte spelar någon roll... för mycket ff....

kan Anyfin funka eller är
Det ba en ff i onödan...?

Mardröm det här och imorn är
Det 25e då börjar ångesten på riktigt. Fyfan för detta....

Ringde lendo och sambla dom sa det inte spelar någon roll... för mycket ff....

kan Anyfin funka eller är
Det ba en ff i onödan...?

Mardröm det här och imorn är
Det 25e då börjar ångesten på riktigt. Fyfan för detta....
Det är bara onödiga förfrågningar.
Du behöver försöka rodda i situationen utan samlingslån till en början. Du behöver få bort dina förfrågningar och få ner krediter m.m. för att det ska vara aktuellt med samlingslån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp