Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp en trött tjej i kaoset

Jag sparade allt jag kunde! Levde som att jag levde med en skuldsanering. Det kommer vara tufft nu med ekonomin och att jag inte kommer kunna jobba extra så som jag hade behövt. Har en hel del praktik under utbildningen som också begränsar arbete men jag får helt enkelt få det att fungera.
Men hinner du inte få någon löneutmätning så spara allt du kan!
Tack snälla för svar.
Känns bara så konstigt /svårt att bara sluta betala men förstår att när jag väl tagit steget kommer det förhoppningsvis lätta

Tack snälla för svar.
Känns bara så konstigt /svårt att bara sluta betala men förstår att när jag väl tagit steget kommer det förhoppningsvis lätta
Ja det är svårt och läskigt. Jag själv blev kanske likgiltig inför allt under en period. Det var jättejobbigt att få alla brev från KFM, jag hade ju skött min ekonomi och hade inga hos inkasso eller KFM. Så att plötsligt sluta betala och sen få alla brev och alla påminnelser var tufft. Nu säger jag som de flesta brukar säga- det enda jag ångrar är att jag inte sökte skuldsanering tidigare. (Eller att jag aldrig skuldsatte mig från första början hehe).

Ja det är svårt och läskigt. Jag själv blev kanske likgiltig inför allt under en period. Det var jättejobbigt att få alla brev från KFM, jag hade ju skött min ekonomi och hade inga hos inkasso eller KFM. Så att plötsligt sluta betala och sen få alla brev och alla påminnelser var tufft. Nu säger jag som de flesta brukar säga- det enda jag ångrar är att jag inte sökte skuldsanering tidigare. (Eller att jag aldrig skuldsatte mig från första början hehe).
Samma här (har varit hos inkasso tidigare) så ja ..bor i en liten stad så känns pinsamt om det kommer ut men ja det är bara o köra på .

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp