Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp en trött tjej i kaoset

Hade ett bra samtal med en handläggare idag och nu några timmar senare fick jag brev på Kivra, besked om att de beviljat min ansökan. Vet att det är ett preliminärt beviljande men hoppas så att allt ska gå vägen. Så många tankar och känslor nu.
Stort grattis! :)

Första betalning är i September så om du har möjligthet se till att spara så mycket som möjligt i Augusti så att du får en bra start

Stort grattis! :)

Första betalning är i September så om du har möjligthet se till att spara så mycket som möjligt i Augusti så att du får en bra start
Tack!
Ja det ska jag absolut göra. Med det beloppet jag ska betala kommer jag kunna fortsätta plugga också. Även om det innebär en hel del pusslande med jobb och plugga osv.

Hade ett bra samtal med en handläggare idag och nu några timmar senare fick jag brev på Kivra, besked om att de beviljat min ansökan. Vet att det är ett preliminärt beviljande men hoppas så att allt ska gå vägen. Så många tankar och känslor nu.
Jamen GRATTIS !!! Vad härligt. Bra jobbat .. nu kan du sova gott i natt .

Jag är jätteglad över att det verkar ordna sig för dig. Nu hoppas jag bara på att du får ett definitivt, positivt besked vad det lider.

Nu har jag fått brev från KFM igen, denna gång var det ett förslag på en betalningsplan. Jag ska läsa igenom den och sen kontakta handläggaren. Men förstår inte riktigt, finns det fortfarande risk att jag får avslag?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp