Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp en trött tjej i kaoset

Hur går det @dianasekonomi ? Hoppas dom ringer dig snart eller kanske dom har redan ringt ? :)
Lycka till!
Hej!
Nu har jag fått SMS från handläggaren och vi ska prata på måndag. Så nervös, ska försöka förbereda mig för samtalet under helgen.
Orolig för ifall dem frågar vad jag gjort med mina pengar under dessa månader som jag inte betalt några räkningar.

Hej!
Nu har jag fått SMS från handläggaren och vi ska prata på måndag. Så nervös, ska försöka förbereda mig för samtalet under helgen.
Orolig för ifall dem frågar vad jag gjort med mina pengar under dessa månader som jag inte betalt några räkningar.
Lycka till Diana! Hoppas verkligen det går åt rätt håll och att du får beviljad till slut.
Vad du har gjort med pengarna säg bara sanningen.
Om du har sparat då är det super bra då visar du att du tar ansvar.

Inget än från KFM om att fylla inkomstuppgifter trots du fick utslag i januari?

Yeeeyyyhh !
Ingen sån fråga kommer ! Dom frågar om hyra , transport , hälsa, medicin , lön och såna saker. Kan hända att du får kompletterande frågor att svar på på Kivra och fler frågor på telefon.
Lycka till !!

Hej!
Taskigt att skicka det messet innan helgen så man hinner bli helnojig. Jag fick messet på morgonen typ några timmar innan samtalet.

Lycka till Diana! Hoppas verkligen det går åt rätt håll och att du får beviljad till slut.
Vad du har gjort med pengarna säg bara sanningen.
Om du har sparat då är det super bra då visar du att du tar ansvar.

Inget än från KFM om att fylla inkomstuppgifter trots du fick utslag i januari?
Tack snälla!
Nej, inte fått lämna några uppgifter till KFM alls. Jättekonstigt att det tagit så lång tid. Hade räknat med utmätning av lön sen i typ våras.

Senast ändrad:
Tack snälla!
Nej hahahah inte fått lämna några uppgifter till KFM alls. Jättekonstigt att det tagit så lång tid. Hade räknat med utmätning av lön sen i typ våras.
Det verkar att dom har mycket att göra då det dröjer så länge!
Så skönt att samtal är förre utmätning för din skull och håller tummarna att det bli positiv besked till slut!
Lycka till o gärna uppdatera hur har det gått med samtal :)
Jag väntar också för samtal :)

Det verkar att dom har mycket att göra då det dröjer så länge!
Så skönt att samtal är förre utmätning för din skull och håller tummarna att det bli positiv besked till slut!
Lycka till o gärna uppdatera hur har det gått med samtal :)
Jag väntar också för samtal :)
Oj vet inte hur det där ”hahaha” hamnade där, felskrivning.

Uppdaterar så snart jag haft samtalet.
Håller tummarna för dig med!

Hade ett bra samtal med en handläggare idag och nu några timmar senare fick jag brev på Kivra, besked om att de beviljat min ansökan. Vet att det är ett preliminärt beviljande men hoppas så att allt ska gå vägen. Så många tankar och känslor nu.

Stort Grattis ! ⭐️Så glad ! Du har förtjänat ny start! ⭐️
Vad hade du för frågor typ ?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp