Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Behöver råd, lösa skuldproblem (spel...)

Jo, jag vet. Förstår att det låter illa. Som sagt, jag tillåter mig inte längre att spela för pengar jag inte har. Kan jag inte sköta det så kommer jag att spärra mig.

Kan vi lägga spelandet lite åt sidan? Jag är glad att folk bryr sig men som situationen är just nu så behöver jag tips och råd om hur jag ska lösa detta. Har inga pengar att spela för nu oavsett. Vet att det finns många här inne med mycket kunskap och tips.

Du har ju inga pengar alltså spelar du inte längre? Sluta vara så naiv. Hade du varit seriös så hade du pausat dig på alla spelsajter och sökt hjälp för ditt missbruk. Men du är inte där ännu alltså kommer du belåna dig ännu mer. Tragiskt.

Du har ju inga pengar alltså spelar du inte längre? Sluta vara så naiv. Hade du varit seriös så hade du pausat dig på alla spelsajter och sökt hjälp för ditt missbruk. Men du är inte där ännu alltså kommer du belåna dig ännu mer. Tragiskt.
Jag är väldigt seriös. Men tack för ditt inlägg, gör mig än mer taggad att klara detta.

Man kan söka hjälp på olika vis och man kan börja i olika ändar. Just nu tar jag gärna emot tips om att lösa min ekonomiska situation. Att totalt dömma ut mig hjälper mig inte ett skit.

Jag är väldigt seriös. Men tack för ditt inlägg, gör mig än mer taggad att klara detta.

Man kan söka hjälp på olika vis och man kan börja i olika ändar. Just nu tar jag gärna emot tips om att lösa min ekonomiska situation. Att totalt dömma ut mig hjälper mig inte ett skit.

Du väljer att fortsätta skrapa på ytan istället för att ta tag i ditt riktiga problem.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp