Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp! Behöver råd, lösa skuldproblem (spel...)

En fråga.

När man gör en låneansökan och banken vill ha reda på vad man har i övriga lån /kostnader i månaden. Ska man vara ärlig eller skriva ett lägre belopp än vad man har? Kan dom kolla upp det exakt? Tänker att chanserna minskar om man är ärlig..

En fråga.

När man gör en låneansökan och banken vill ha reda på vad man har i övriga lån /kostnader i månaden. Ska man vara ärlig eller skriva ett lägre belopp än vad man har? Kan dom kolla upp det exakt? Tänker att chanserna minskar om man är ärlig..
Jag har aldrig varit ”ärlig” gällande mina snabblån, sen vet jag ej om det är rätt taktik..

Holms vet jag att dom har upp till 100k via creditsafe och bisonde.

Testade även Holms, gick inte heller igenom. Har man chans nånstans? Extralånet? Nån som inte kollar kontoutdrag och nekar pga överföringar till spelbolag. Vad finns? Helst 50.000 så man kan få ner sin uc lite och få bort vivus.

Testade även Holms, gick inte heller igenom. Har man chans nånstans? Extralånet? Nån som inte kollar kontoutdrag och nekar pga överföringar till spelbolag. Vad finns? Helst 50.000 så man kan få ner sin uc lite och få bort vivus.
Har du inte något erbjudande i befintliga lånen att låna upp? Du får garanterat låna upp på norwegian men du får ju sån dåligt ränta säkert…

Har du inte något erbjudande i befintliga lånen att låna upp? Du får garanterat låna upp på norwegian men du får ju sån dåligt ränta säkert…
Tycker ändå du ska lugna dig i 3 veckor till den 15 dec så du inte sabbar kreditbetyget ännu mer. Jag lovar det är ingen fara att va sen med vivus eller credway.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp