Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hjälp behöver ett snabblån snarast!!!

Då det finns en hel del personer i samma sits och har erfarenhet testar ja här.
Varit lite tuffa tider de senaste veckorna. Har heltids tjänst och inga anmärkningar. Inget ärende hos kfm, inte något liksom. Däremot har jag tagit lån hos credway, vivus, daypay, bondoroz, ferratum, monetti sms pengar.
Sammanlagd belopp på ungefär 30 tusen. Som ni ser är inte skulden så värst stor utan går att lösa

Anledningen är att Corona tiderna har satt mig i en knepig situation.

Jag är ganska desperat och behöver ett snabbt lån på ungefär 10-15 tusen.
Jag är inte så kunnig inom uc och hur det fungerar har löst för att förstå lite grann.
Därför vill jag va noggrann med nästa lån jag tar så att jag inte sabbar med för många ansökningar.

Vart kan jag vända mig? Vilka bolag är ganska effektiva? Jag gjorde en ansökan hos något bolag precis men blev nekad. Konstigt kan jag tycla då jag inte har någon historik alls huh.
Snälla hjälp mig hur jag kan få tillväga men bolag som känns ganska säkra. Använder Swedbank!
Ha de bäst :)!

Exakt.
Fairlo eller Wästgöta bank och så söker du 50.000 och samlar alla dom skitlånen du har som du skrev ovan.

PS: Bondoroz är väl en förmedlare?

Kör Fairlo, du får cashen direkt.

Hur noggranna och petiga är de utifrån mina ansökni går som jag nämnde ovanför? Konstigt kan jag tycka om jag ska bli nekad. Har fan hört historier om folk som har haft ännu svårare sits men ändå blivit beviljade runtomkring.

Exakt.
Fairlo eller Wästgöta bank och så söker du 50.000 och samlar alla dom skitlånen du har som du skrev ovan.

PS: Bondoroz är väl en förmedlare?
Ska testa Fairlo hoppas de är rättvisa bara. Tror du mina uc längre upp kan ställa till de. Hade ja vetat mer om uc hade jag valt en och samma. Ingen aning om bondoroz fick ett lån därifrån bara hehe. Som sagt jag är amatör så de skriker om de.

Ska testa Fairlo hoppas de är rättvisa bara. Tror du mina uc längre upp kan ställa till de. Hade ja vetat mer om uc hade jag valt en och samma. Ingen aning om bondoroz fick ett lån därifrån bara hehe. Som sagt jag är amatör så de skriker om de.

Nej, de använder inte UC utan Bisnode.

Någon som kan nämna fler bolag är ni snälla. Hur enkla är wästgöta bank?
Vilka krav har de??

Snälla någon som kan ge lite svar . Behöver verkligen ordna upp lite saker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp