Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Hjälp, behöver 4200 kvickt.

Du har rätt, du är en grym person som blivit av med ditt spelmissbruk, hoppas det fortsätter så.

Att medlemmar här inklusive mig misstänker att det ska in på spelande när dina tidigare inlägg riktar till spelmissbruk lite förståelse får det vara från din sida också, sen har du rätt man inte ska döma andra, det handlar nog mer om att man bryr sig än att man är ute efter att döma eller ha otrevlig attityd.

Skönt att det löste sig för dig.

/En av dem dumma i huvudet som dömde dig för tidigt.

Du har rätt, du är en grym person som blivit av med ditt spelmissbruk, hoppas det fortsätter så.

Att medlemmar här inklusive mig misstänker att det ska in på spelande när dina tidigare inlägg riktar till spelmissbruk lite förståelse får det vara från din sida också, sen har du rätt man inte ska döma andra, det handlar nog mer om att man bryr sig än att man är ute efter att döma eller ha otrevlig attityd.

Skönt att det löste sig för dig.

/En av dem dumma i huvudet som dömde dig för tidigt.
Tack. Bra svar.

Det är svårt att inte tolka in att du önskade låna av någon här med "Finns det någon som kan låna ut?"

Nämner som sagt kass kreditvärdighet. Det betyder att jag menar lån från företag. Med bra villkor och som kan godkänna en något förhöjd riskprognos.

Tråkig attityd på forumet, alla ni som sitter på höga hästar och bedömer mig som person.
Härlig attityd när man ber om hjälp.
Det är klart du menade lån från någon på forumet, du skriver ju att du inte kan få lån pga kass kreditvärdighet. Bra att det löste sig för dig dock.

Vill du ha rätt eller vill du va lycklig?
Jag ser inte kopplingen till en sådan fråga när du inte fick försöka då lån förmedlad här.

På frågan får kan väl svara typ ja.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp