Jag vet att folk här i gruppen har sagt att dom bokat tid hos Nordea och bett dem att inte ta uc, gått till banken och förklarat sin situation och fått lån beviljat, och sen har banken gjort uc i efterhand när de redan kunnat ge klartecken för lån. Men är rädd att dina förutsättningar gör att det blir svårt. Du måste nog släcka några skulder och få bort ff:s först. Är dock ej expert på området.vad kan man göra med dom stora banker men utan att dom tar ny uc kreditupplysning? Om man är redan kund , kan man utöka lån utsn Uc eller bara sänka lite månadskostnad?
Åh vad jobbigt. Jag tycker verkligen du ska ringa alla och förklara din sits, det kanske räcker med att 1-2 sänker månadskostnaden för dig eller fryser räntan så att du kan komma lite på fötter och få bort ett par smålån så kan det förändras? Det vore ju så bra om Swedbank kunde hjälpa dig.det är knappt, en min kompis hjälpte mig så jag betalade av lumify och credifi… dom var faktiskt värsta…Jag vet inte men det bli svårt… hoppas att ”överleva ” till september så kanske nån bank vill hjälpa mig