Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp Ang brixo!!

Vivus hänvisar ju till banksekretessen när man mejlar om Avbetalaningsplan och ber att man ska ringa istället. Så kanske även se små "bankerna omfattad av sekretessen.

Det där har jag aldrig förstått, varför det går bra att ringa men inte maila. Myndigheter kör ofta med samma sak. Det påstås vara säkrare, men hur kan det vara det? På samma sätt som vem som helst kan maila så kan ju vem som helst ringa i en annans namn?

Mejlat Brixo nu i alla fall..se om dom svarar !...mått dåligt hela helgen över deras mejl :(... men tack för att ni finns här...

En fråga Lasse man ! Det du skrev till Bunny ang löneutmätning. Så när min utmätning drar igång så får min butikschef o dom på lönekontoret reda på mina skulder ??? Eftersom hon på lönekontoret står min chef nära i alla könsfrågor.... konstigt fått 2 st skuld att betala 6 och 13 oct.. och en massa utslag..men inte fått hem några papper att fylla i ang utmätning.. men kommer väl vilken dag som helst :( :( så ovisst allting

Ha ha såg att jag skrivit könsfrågor. Det ska vara lönefrågor !!!

Uppgifter om vilka skulder du har är offentliga. Blir det löneutmätning så får han dessutom skriftligt på det.

Jag har ett nytt jobb nu sedan i somras, hur lång tid tar det för dem att få reda på vart jag jobbar om jag inte säger det till dem?

Jag har ett nytt jobb nu sedan i somras, hur lång tid tar det för dem att få reda på vart jag jobbar om jag inte säger det till dem?
För din egen skull är det nog bättre att berätta för dom direkt att du bytt jobb.,

För din egen skull är det nog bättre att berätta för dom direkt att du bytt jobb.,

Nja jag är inte orolig över att räntan tickar på utan jag behöver bara lite extra tid innan jag betalar av alla mina skulder som är där, klarar jag mig till nyår utan att dem meddelar mitt nya jobb om mina skulder?

Trodde ju inte att min butikschef får veta vilka skulder jag har och lönekontoret med då.. får väl alla arbetskamrater veta de sen med.värsta mardrömmen

Trodde ju inte att min butikschef får veta vilka skulder jag har och lönekontoret med då.. får väl alla arbetskamrater veta de sen med.värsta mardrömmen
Om allt fungerar så är det bara lönekontoret och chefen som får veta, de andra anställda har ingen anledning att få veta det!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp