Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hjälp Ang brixo!!

Här ett lån hos brixo som jag ej betalt.då jag bestämt mig för att släppa allt till krono...men brixo har ringt mig flera ggr !!! I dag fick jag mejl att ja ska ringa eller mejla dom ang min betalning..hör jag inte av mig ringer dom min arbetsplats skrev dom !!! ..vad ska ja skriva till dom ? ?? Annars ringer dom min arbetsplats fall jag inte hör av mig !

Men vad är det för jäkla sätt vad vill de uppnå med det hota och skrämma dig på detta sätt. Vet de var du jobbar? Ring dem inte utan mejla dem och skriv att de får vända sig till KFM med sitt krav. De vet att när du släppt till KFM tar de tid innan de får något men de får ändå inte göra så här och fortsätter de får du anmäla dem. Bara för att du är skuldsatt så ska du inte dig bli behandla så här. kram

Maila "hej, tyvärr har min ekonomiska situation rasat ihop. Ni får tillsammans med övrig fordringsägare vända er till kronofogden med ert krav så får ni ta del av betalning via löneutmätning. Jag mår mycket dåligt över min situation och är tacksam om ni inte ringer mig med. mvh festis.

Be dom köra upp sin telefon i arslet. Säg att du släpper till kronofogden och att dom får ta detta med kronofogden i framtiden. Skriv att du inte godtar hot och att detta kommer du skicka vidare till berörda myndigheter för prövning om det faller inom god kreditsed och god inkassosed att bete sig på detta vis.

Tack så mycket för alla råd ..knappt sovit på hela natten pga brixo !! får väl mejla och skriva som lasseman skrev.. hoppas dom godtar det och inte ringer till min arbetsplats!!!.. brixo blir nog inte lätta att göra med tyvärr tack för att ni finns här ?

Tror jag fyllde i mitt Telenr till arbetsplatsen när jag ansökte om lån där :(

Tack så mycket för alla råd ..knappt sovit på hela natten pga brixo !! får väl mejla och skriva som lasseman skrev.. hoppas dom godtar det och inte ringer till min arbetsplats!!!.. brixo blir nog inte lätta att göra med tyvärr tack för att ni finns här ?
Vilka puckon! Vad ska de mejla arbetsplatsen om? Jobbet har väl inget med skulden att göra? Sen har väl även Bixo banksekretess?Mejla och anmäl till FI Datainspektionen mm.vill du vara anonym så klipp bort info som kan leda till dig! Bifoga mejlkonversationer mm,då åker de till slut dit! Stackare, synd att de hotat dig så!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp