Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hjälp angående lån över 10år med skyhög ränta.

Om jag kan få ner lånebeloppet och bara lösa dem dyra lånen/ krediterna med hjälp av lånet från BN och spara dem större med lägre ränta så skulle det väl kännas bra. Annars får jag ta hela beloppet till den höga räntan och försöka lägga om det vid ett senare tillfälle bara helt enkelt som jag både ni och jag nämnt tidigare. Skall se om dem kan sänka det befintliga lånet först.
Gör så. Kontrollera också att de justerar ner din månadskostnad.

Senast ändrad:
Det ska de kunna fixa. De kan ju inte tvinga dig att låna mer än vad du vill. Ring dom.. de brukar vara väldigt medgörliga och schysta i telefonen. Du kommer spara bra pengar på att ha kvar lånen med låg ränta.

Lycka till!!! Se till att lösa lånen och inte bränna pengarna på samma sak som satte dig i denna situation. Det är väldigt lätt att låna igen när man löst mindre lån.. så spärra dig från skiten!!(finns maillistor på forumet som man bra klistrar in och drar iväg så är man spärrad hos princip samtliga.)

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp