Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Du har en bra kalkyl hos bland annat sbab och seb mfl, där du fyller i inkomster samt övriga uppgifter lån osv, så står det ungefär hur mycket du får låna men med den inkomsten du har skulle du kunna stå själv på lånet med god marginal om du inte har andra lån och kontantinsatsen 15 procent av priset , jag har låg lön 28000 och fick låna 1800000 med en månadsavgift på 3800 , även avgiften påverkar hur mycket du får låna eller driftkostnad om det är kåk
Räntan är ju fast hos de flesta banker 3 månader 1 år 2år osv till fem år är vanligast . förutom högrisk/högränte banker som bluestep o marginalen som har individuell räntesättning. Och tror inte det ör några problem för tjejen din och stå på lånet, kolla tidigare deklarerad prsinkomst banker ser 2 eller 3 år och skiljer det sig inte mycket pt emot vad man angett så brukar de inte ens kolla med lön och anställningsbevis gjorde inte det för mig och min tjej för ett par år sen , de ville inte ha intyg.