Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

HJÄLP med val! vilken lånegivare ska jag ta

Sökte 100.000.- via Lendo för att samla lån. Fått fyra erbjudanden..
Marginalen, 100.000.- de har lösenkrav på hela summan
Wasa Kredit, 100.000.- de har lösenkrav på hela summan
Forex Bank 70.000.- inga lösenkrav
Sevenday 80.000- inga lösenkrav.

Jag vill veta ALLT om dessa lånegivare. Deras processer. Smidighet. Hur snabbt det går. E-leg eller massa papper och samtal? Ge mig era erfarenheter...vem ska jag välja? Lutar lite åt Sevenday. Ska lösa lånen förstås, men inbillar mig att det är smidigare och snabbare att göra själv än med hjälp av långivaren?

Tacksam om någon tar sig tid!

Ränta och avbetalningstid/ månadskostnad är väl det som spelar mest roll...

Sökte 100.000.- via Lendo för att samla lån. Fått fyra erbjudanden..
Marginalen, 100.000.- de har lösenkrav på hela summan
Wasa Kredit, 100.000.- de har lösenkrav på hela summan
Forex Bank 70.000.- inga lösenkrav
Sevenday 80.000- inga lösenkrav.

Jag vill veta ALLT om dessa lånegivare. Deras processer. Smidighet. Hur snabbt det går. E-leg eller massa papper och samtal? Ge mig era erfarenheter...vem ska jag välja? Lutar lite åt Sevenday. Ska lösa lånen förstås, men inbillar mig att det är smidigare och snabbare att göra själv än med hjälp av långivaren?

Tacksam om någon tar sig tid!

Jag trodde de skulle vara jobbigt med lösenkrav men de e de inte.. ica löste mina lån, behövde bara skicka ocr och bankgiro genom internet.. hur smidigt som helst..:)

Ta det med lägst ränta. Ha inte så bråttom!

Så sjukt besviken på Wasa kredit vi fick ett lån beviljat i slutet av januari sen behövdes det kompletteringar etc som dom skickade med snigelpost. Idag den har vi fortfarande inte fått in lånet trots att autogirot blev godkännt Förra veckan. Vi har väntat I över 2 veckor, fruktansvärt besviken.

Så sjukt besviken på Wasa kredit vi fick ett lån beviljat i slutet av januari sen behövdes det kompletteringar etc som dom skickade med snigelpost. Idag den har vi fortfarande inte fått in lånet trots att autogirot blev godkännt Förra veckan. Vi har väntat I över 2 veckor, fruktansvärt besviken.

Vad säger dom när du ringer då?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp