Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

HJÄLP! Lumify, binly, credifi

Jag släppte allt i December . Lånen börjar nu bli uppsagda , det första nån vecka sen . Inget hos inkasso ännu . Tystas är Fairlo . Kom ett eller två SMS och ett mejl .. nu inget .
Men dom ringer mycket ..värst var det de 2 första veckorna . Sen tyckte jag väl att det avtog . Väntar på att en handläggare från skuldsaneringen ska ringa mej i slutet av April / början av Maj.
Fairlo skickade sms om att man kan betala ikapp hela vägen från att jag släppte i september fram tills i januari så dom har tålamod! Hann aldrig gå till KFM innan mitt samtal om skuldsanering kom.

Fairlo skickade sms om att man kan betala ikapp hela vägen från att jag släppte i september fram tills i januari så dom har tålamod! Hann aldrig gå till KFM innan mitt samtal om skuldsanering kom.
Aha ! Dom har sitt egna inkasso .. Simpel inkasso eller vad det heter. Men jag har inte fått några erbjudande eller nåt . Helt tyst ! Jag hoppas att jag får inledande innan något går till kfm . Men man vet ju aldrig …

Aha ! Dom har sitt egna inkasso .. Simpel inkasso eller vad det heter. Men jag har inte fått några erbjudande eller nåt . Helt tyst ! Jag hoppas att jag får inledande innan något går till kfm . Men man vet ju aldrig …
Ja , Simpel Inkasso kom idag för mig och det står om jag inte betalar inom 8 dagar skickas ärende vidare till KF.

Brixo påminelse har jag betalat idag för att köpa lite tid.

Ja , Simpel Inkasso kom idag för mig och det står om jag inte betalar inom 8 dagar skickas ärende vidare till KF.

Jag fick erbjudande om att betala en summa

Det var ett tag sedan men när jag låg efter hos Fairlo frågade jag flera ggr deras kundtjänst om det hamnade hos extern inkasso efter deras egna Simpel inkasso o fick till slut ett svar "det brukar hamna hos Intrum" .
Jag fick dock erbjudande om att betala ikapp innan det gick så långt.
Detta var ca 1 år sedan, så kan ha ändrats om de nu skriver att det skickas till kfm.

Hur har det gått för dig med Fairlo? Hört något?

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp