Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hitta en person

Det kanske är vad vännen här gör också då, vill ha mer tid, då är det inte oanständigt då antar jag

Kan säkert vara så, men då får förhoppningsvis TS sina pengar innan rättegången?

Det är hennes fulla rätt oavsett vad man tycker om det...

Det är annars gängse rutin emellanåt här att bestrida utan grund trots avtal i grunden, kul att se att fler tycker det är oanständigt förfarande
Förstår vad du menar men jag tycker ändå det är skillnad att bestrida mot inkassobolag för att vinna tid (vi betalar ändå i slutändan!) och att bestrida mot en vän. Det är en moralisk fråga och det är banne mig mkt mer omoralisk att göra så mot en vän än mot inkassobolag som flår oss levande och faktiskt tjänar pengar på skuldsatta.

Det kanske är vad vännen här gör också då, vill ha mer tid, då är det inte oanständigt då antar jag
Ja det är det. Eller inte... beror på hur man värderar vänskap.

Bör väl inte vara problem, i blanketten, bör det vara att bara lägga till det i kolumnen eget arbete/ombuds arvode

Vad en vän är, är en definitionsfråga, men att kalla personen för ”vän” efter det här skulle jag aldrig göra. Hoppas det löser sig!

Vad en vän är, är en definitionsfråga, men att kalla personen för ”vän” efter det här skulle jag aldrig göra. Hoppas det löser sig!
Särskilt efter att TS har försökt erbjuda avbetalningsplan och verkligen velat lösa detta på ett fredligt sätt. Men vännen valt att gå under jorden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp