Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hemsk bankperson

Visste inte att folk blir så triggade av att man inte nämner bankens namn? Detta var ju en person som betedde sig illa.
Menade mest att jag hade kontaktat banken och berättar detta om jag tyckte jag inte blev rätt behandlat, att skriva här hjälper föga

Hon tyckte väl inte du ska vara kund där helt enkelt.
Byt bank eller bit ihop
No shit sherlock? Menar du det? Bit ihop säger du.. man ska väl ändå kunna gå på ett möte med banken utan att bli förminskad av personalen där. Man kan bemöta folk med respekt och vara lite mer diskret.

No shit sherlock? Menar du det? Bit ihop säger du.. man ska väl ändå kunna gå på ett möte med banken utan att bli förminskad av personalen där. Man kan bemöta folk med respekt och vara lite mer diskret.
Den bank och banksäljare du träffade tyckte tydligen inte så. Man kan tycka att den gjorde fel men något lagkrav på bemötande finns nog inte för banker.

Dom vill naturligtvis helst ha möten som genererar intäkter. En kund som inte genererar eller kommer generera intäkter bör man lägga ganska lite tid på.

Den bank och banksäljare du träffade tyckte tydligen inte så. Man kan tycka att den gjorde fel men något lagkrav på bemötande finns nog inte för banker.

Dom vill naturligtvis helst ha möten som genererar intäkter. En kund som inte genererar eller kommer generera intäkter bör man lägga ganska lite tid på.
Javisst är det så, men man kan bete sig hyggligt ändå. Det är ändå vuxna människor vi talar om, inte barn.

Tycker som flera andra att banken inte var problemet men personen.
Kan verkligen leva mig in i känslan av att behöva skriva av sig. Generellt är bankerna inte kända för medkänsla eller ens empati…
Vill du (TS) få upprättelse, skulle jag göra en anmälan till huvudkontor. Kanske personen tänker sig för nästa gång en liknande situation uppstår.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp