Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hembesök KFM

För att göra en lång historia kort så fick jag två förelägganden från samma företag i september. Jag kontaktade de och vi kom överens men i måndags hade jag fått brev från de att föreläggandena ligger kvar?! Jag har varit superstressad hela julen att KFM knackar på och ska ringa imorgon när jag har tid ledigt på jobbet. Om de inte hinner stoppa processen finns risk för KFM besök under helgen? Och hur kan ärendena legat där så länge utan att någon kommit i så fall? Så förvirrad och stressad just nu.

Du menar besök av delgivningsman?
Begränsad risk, de flesta är lediga.

Ja, precis. Men också förvånad över processen att det kunnat bli så här galet. Kunde ju fått besök närsom senaste månaderna av delgivningsman. Brutalt stressande.
Jag är i samma sits som dig faktiskt, har medvetet inte skickat in första delgivningen , faktiskt kastat den . Sen har kan väntat in påminnelsen ... första påminnelsen kom från Lowell och det var komplett skulden .. tror jag fick första brevet i oktober månad .. påminnelsen kom i början av december .. har inte skickat in den ännu ! Ska betala bort hela den skulden i slutet på mars .. ca 20k nu ! Jag antar att dom inte jobba så mycket nu heller i jul o nyår .. och den 8 januari går jag på semester och 18 dagar framåt .. så då får dom gärna komma om dom vill :) men får se om jag skicka in den nästa vecka :) som sagt kan bryr mig inte om anmärkning eller inte .. för dessa små skulder ska vara borta på 20-24 mån .. sen har jag bara 2 stora lån kvar !

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp