Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Helt pappersfritt?

Vilken ska man välja? Jag vill ha allt digitalt och jag vill inte ha en koll av min kontohistorik. Jag kan gå med på lönespecar. Så ni som. Har erfarenhet vilka ska man välja då?

Du måste nog ge oss lite mer info om dina ekonomiska förutsättningar för att vi ska kunna hjälpa dig. Men kör du tex Lendo (och har hyfsade förutsättningar) får du ju bud från olika håll med olika krav (eller inga alls) på lönespecar osv så du kan välja. Vill du bara ha ett snabbt och smidigt smålån och har en ok Bisnode rekommenderar jag Fairlo.

Jag vill bara veta av er som fått lån om vilka som kör precis allt digitalt och genom Kivra.

Genom Kivra? Brukar gå via bankID.....
Är det bolån eller Blanco du ska söka?
Som Gaston säger, lite mer info skulle vara till hjälp, om du vill ha hjälp alltså

Komplett Bank är helt digitala. Sedan är det ju en hel uppsjö av aktörer som är digitala men bekräftelse måhända kommer via papper i början, exempelvis SEB men när det väl flyter på så är de helt digitala inkl årsbesked.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp