Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Helt ny på detta med lån (vägledning uppskattas)

Om du känner att du kan ta den kostnaden med Lumify, så visst, kör på. Det som sätter många i skiten är att de börjar ta betalningsfria månader, utöka lånet och kostnaden eskalerar då snabbt.

Ta det här på rätt sätt, men ditt tänk är lite oroväckande att ”det är ju inte så farligt” med ett lån med 43,50 % ränta. Det är ju detta som satt dig i skiten från början, en nonchalans till att ta lån på lån för konsumention. Rekommenderar dig att ta hjälp/prata med någon professionell för att få hjälp med att ändra ditt beteende och tänk.
Håller med har ett ritkigt dåligt tänk. Är för jag är lite desperat har bara några 1000 kvar till löning och flera kommande utgifter denna månaden. De positiva är att jag får runt 7-8 000 i skatteåterbäring nästa månad så kanske kan ta dem och betala av lite extra på mina lån .
Men håller med mitt tänk är uselt och jag bör ta tag i mig själv innan jag sätter mig i dålig sits !

Håller med har ett ritkigt dåligt tänk. Är för jag är lite desperat har bara några 1000 kvar till löning och flera kommande utgifter denna månaden. De positiva är att jag får runt 7-8 000 i skatteåterbäring nästa månad så kanske kan ta dem och betala av lite extra på mina lån .
Men håller med mitt tänk är uselt och jag bör ta tag i mig själv innan jag sätter mig i dålig sits !
Om du listar vad du har kvar, och vad du har för kommande utgifter så kan du säkert få många tips hör om hur du ska prioritera och tänka.

Finns ju väldigt mycket att spara in på i sina vanor också om du medger att du har dåligt tänk så kan det vara så att du lägger pengar på massa onödiga utgifter som du igentligen skulle kunna betala in på dina lån.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp