Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Klaralån - Lån utan UC
5. Brixo Privatlån - Ingen UC
6. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Tomly - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Flexkontot - Swish, ingen UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Brixo - Swish-utbetalning & Ingen UC

Hela lönen går åt

Tjena! Tänkte bara höra med er vad ni tror mina chanser till ett samlingslån nu när årsinkomst uppdateras är.
Betalar idag hela min lön (19-21000) netto varje månad till mina skit lån (lägsta beloppet som går över alla)

Kommer att ha 8 FF på UC när årsinkomsten uppdateras på UC, kommer att ha en årsinkomst på 370.000 synligt från år 2020.

Syns ca 150.000:- i blanco på UC, 120.000 ligger på remember i farsans namn (jag är 21 år gammal)

Totala skuldbeloppet överstiger 350.000:-
Riskprognos i dagsläget på UC = 10%
Vad tros?

Hur många FF kommer du ha i april? När var senaste FF? Tror du kan ha god chans till samlingslån när din inkomst för 2020 är synlig. Förutsatt att du inte har några anmärkningar.

Hur många FF kommer du ha i april? När var senaste FF? Tror du kan ha god chans till samlingslån när din inkomst för 2020 är synlig. Förutsatt att du inte har några anmärkningar.
Kommer att ha 8st. Senaste var denna månaden.

problemet är att i november 2020 var jag dum och desperat så fick på mig 4 nya FF samma månad. Vet inte om det försvårar situationen

Jag tror du kan lösa något i april men se om du kan få ett par bra svar här av några som har lite mer erfarenhet. Du kan säkert få massa bra tips.

Vill du ha fler svar så posta i rätt del av forumet. Såg nu att du lagt denna under "hjälp" kategorin. Testa att skriva om inlägget i "samlingslån" eller kanske kolla om en admin kan flytta tråden åt dig.

Testade du att ta ett samlingslån i november ? Eller vad gjorde du för att få 4ff? Och har du testat advisa eller lendo någon gång och hur gick det då

Ja, fick inget. Testat advisa & sambla genom tiderna men aldrig fått något

Jag hade samma sits tills för 2 veckor sen när jag äntligen fick samlingslån på Advisa, helt annan värld jag är nu i mwd att ha pengar över ... så vänta ha tålamod i april kommer du nog kunna söka efter 6månader senaste ff .... kolla.med närmaste vänner förklara sitsen till familjen med så du får lite hjälp där och betala av alla sen nör du får samlingslån... så du klarar dig några månader till

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp