Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

hejdå!

fick lönen igår, 22000kr och spelade bort 18000kr på 5 timmar då jag var tvungen att chansa så nu ska jag, ni fattar.
ville bara säga hejdå, tack för alla goda stunder och lycka till i livet !!!

fick lönen igår, 22000kr och spelade bort 18000kr på 5 timmar då jag var tvungen att chansa så nu ska jag, ni fattar.
ville bara säga hejdå, tack för alla goda stunder och lycka till i livet !!!
Jag hoppas du inte menar de jag tror du menar. :/
Kan du ringa o prata med någon? Eller prata med någon närstående? Jourhavande präst, jourhavande vän. Gör inget dumt....

Spelmissbruk och ekonomiska problem är oerhört smärtsamt, det vet nog många av oss allt för väl.

Att ta sitt liv är inte så enkelt som att skriva det dock, så om TS ser detta och inte menade det så skriv istället något annat och skriv av dig här i tråden och förklara din situation. Någon här kanske kan ge goda råd som hjälper åtminstone en liten bit.

ta det lugnt! jag vet exakt hur det känns! och jag lever ett nytt liv nu.
hjälp finns att få fast man tror att livet tar slut precis här.
skicka gärna ett pm om du vill prata av dig

Nej nej nej ! Livet kommer inte tillbaka pengar gör det ! Skärp dig ! Pma om du vill prata

Vi är många med samma erfarenheter och samma problem. Det går att få hjälp och det går att lyckas.

Jag har vet precis hur du känner. Spelade bort en vinst på 400tusen kr på några timmar. Plus att jag har spelat bort många månadslöner hit och dit. Betalar otroligt mycket varje månad för att inte hamna hos kronofogden. Runt 20000kr varje månad.. Det jag vill säga är att livet är inte slut pga av det. Som andra skriver det finns hjälp. Gäller bara att våga ta den och försöka göra något bättre med den tiden man har kvar. Lättare sagt än gjort jag vet. Men försök. Försök kämpa vidare.

Hur många gånger har man inte viljat säga hejdå tack för mig! spelat bort hela sin lön i tron att man ska få en större vinst att kunna betala alla smålån man dragit på sig :( sedan ångesten över hitta nya lån så hyran kan betalas.Har inte lyckas ta mig ur den onda cirkeln än, mår skiiiit!! min man lämnar mig inte utan stöttar mig varje gång jag hatar att bli beroende av honom och utsätta min familj och mig själv för dessa skulder.Jag är sååå besviken på mig själv.

Hur många gånger har man inte viljat säga hejdå tack för mig! spelat bort hela sin lön i tron att man ska få en större vinst att kunna betala alla smålån man dragit på sig :( sedan ångesten över hitta nya lån så hyran kan betalas.Har inte lyckas ta mig ur den onda cirkeln än, mår skiiiit!! min man lämnar mig inte utan stöttar mig varje gång jag hatar att bli beroende av honom och utsätta min familj och mig själv för dessa skulder.Jag är sååå besviken på mig själv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp