Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hej! Inser att jag är påväg mot betalningsanmärkning, 1.2 miljoner i skuld

Åt helvete. Någon som kan uppskatta väldigt löst räknat hur mkt pengar i dröjsmålsränta uppskjutna betalningar av mina cirka 12-14 olika lån skulle kosta? Vad är 30 dagars förskjutna betalningar i pengar tror ni? 4000? 5000?

25 i lån relaterade fakturor, varav minst 15k är skitlån, de andra är runt 10% ränta

Är dröjsmålsränta 10%? Då är det 10k på en månad, är den 20% är det 20k på en månad

Missförstår du mig med vilje? Bara ute efter erfarenheter om hur dyrt det blir att vänta med och betala alla sina fakturor en eller två månader. Om det handlar i min situation om 10.000 kr extra eller vad? Det verkar vara en årlig ränta dröjsmål så två månader borde inte bli allt för mycket, eller? 10.000 av mina låneräkningar är 10% lån resten, 15.000 är 19-40% lån

Senast ändrad:
Så dröjsmålsräntan är på hela lånet och inte den eftersläpande fakturan? Vad menar du?

Borde bara vara på den del du restar med så länge inte lånet sägs upp, men vad du betalar per månad vet jag inte.

Missförstår du mig med vilje? Bara ute efter erfarenheter om hur dyrt det blir att vänta med och betala alla sina fakturor en eller två månader. Om det handlar i min situation om 10.000 kr extra eller vad? Det verkar vara en årlig ränta dröjsmål så två månader borde inte bli allt för mycket, eller? 10.000 av mina låneräkningar är 10% lån resten, 15.000 är 19-40% lån

Jag tror att Lasseman räknade grovt, dvs på hela beloppet 1,2 miljoner eftersom vi inte vet exakt hur dina lån ser ut.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp