Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Hej! Inser att jag är påväg mot betalningsanmärkning, 1.2 miljoner i skuld

Trådar ihopslagna

En så kallad klassisk lågoddsare :D

Minns inkomst beror på ifall jag jobbar 200 timmar eller 280 timmar i månaden. Dvs allt från 35 till 50 tusen.

Ingen som har tåd angående hur de närmsta veckorna kan planeras? Förseningsavgifter/dröjsmålsräntor o risk för beralningsanmärkning? Om jag bara blickar 1-2 månader framåt vad kan jag skjuta en aning på? Kan skrapa ihop en del pengar i december annars blir det o prioritera

Minns inkomst beror på ifall jag jobbar 200 timmar eller 280 timmar i månaden. Dvs allt från 35 till 50 tusen.

Ingen som har tåd angående hur de närmsta veckorna kan planeras? Förseningsavgifter/dröjsmålsräntor o risk för beralningsanmärkning? Om jag bara blickar 1-2 månader framåt vad kan jag skjuta en aning på? Kan skrapa ihop en del pengar i december annars blir det o prioritera
Inga betalningsfria månader att utnyttja?

Väldigt nya lån från i juni o framåt

Enligt bloggen ska du fortsätta...?

Är det du som startade bloggen och satsade på guld?

Du kommer inte ifrån påminnelseavier, räntekostnader, dröjsmålsränta. Bolagen är mer eller mindre stenhårda med detta tyvärr.
Vet för jag själv hoppar över flera månader, många hos merparten av dina aktörer.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp