Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Harrys cash, otrevligt mail

Till slut har jag fått en avbetalningsplan från Vivus !!! Ha,ha

Nu får ni sluta kasta skit på varandra

Nu får ni sluta kasta skit på varandra

Håller med!

Och 1508, ta du inte för givet att alla som "skyller på sina och djurs sjukdomar ljuger. Jag sitter helt och fullt ärligt i denna skit, som jag nu försöker reda upp genom att släppa typ alla smslån till inkasso, pga min häst.
Han kostade mig, trots en bra försäkring, ca 130.000:- i bara veterinärvård under 2012-2013. Det är svindyrt om man måste ha hästen på klinik en tid. Och däremellan hemmabesök och nya veterinärbesök på klinik. Kryddat med egna tandläkarräkningar ala 30000:- så hamnade jag i denna sits.
Jag har helt och fullt tänkt med mitt hjärta, men vad gör man inte för någon som man har sett födas och tillbringat 21 år ihop med..? Min bästa vän på 4 ben, som jag gjorde ALLT för. Tyvärr gick det inte vägen och han fick somna in för några månader sen (bara nödslakten gick på 8800:).
Jag borde ha tänkt annorlunda tidigare och försökt lösa det på andra sätt, men jag gjorde mina val för att jag älskade honom, och nu är jag här och måste reda upp skiten.

Alla vi här är här av olika anledningar, det spelar väl ingen roll av vilken? Vi ska stötta, hjälpa och peppa varandra! Jag kan ärligt säga att jag också hade fått "hicka" av att få ett sådant mail av en långivare, det är inte okej. Alls.

ansvar

men snälla nån om man tar ett lån och inte svarar eller hör av sig så är det hhelt rätt av harrys och andra aktörer att berätta om va som skall hända.

här borde man polisanmäla låntagaren för bedrägeri

jag tar ett lån jag kan betala lr dela upp

skärp er

Kontakta Harry så löser det sig nog. Som jag förstår i första inlägget så vill dem prata med dig.. alltså att du kontaktar dom. Förmodligen för att kanske lägga upp en avbetalningsplan eller på något sätt komma överens om vad som kommer hända.

Sen kan jag verkligen hålla med om att det är både skrämmande och hotfullt att skicka ut ett sådant formulerat mail. Helt sjukt!

Hur sen är du med betalning? Månader?

Harrys Cash är väldigt bra tycker iaf jag.
När de betalade ut lånet till mig så fick jag ett extra mail där det stod att om jag vill så kan jag runt förfallodatumet maila dem för att få en avbet.plan på 6ggr. Dvs inte blanda in inkasso.

Kontakta Harry så löser det sig nog. Som jag förstår i första inlägget så vill dem prata med dig.. alltså att du kontaktar dom. Förmodligen för att kanske lägga upp en avbetalningsplan eller på något sätt komma överens om vad som kommer hända.

Sen kan jag verkligen hålla med om att det är både skrämmande och hotfullt att skicka ut ett sådant formulerat mail. Helt sjukt!

Hur sen är du med betalning? Månader?

Ja det tycker jag också
Jag har aldrig haft problem med dom och absolut inga såna mejl
Otrevligt kan man tycka

Nu Säger jag som det är, jag kontaktade peter sund och skrev till han jag vill betala min skuld och kan inte betala den på en gång, ( skulden 2609kr) påminnelsen hade nys kommit i torsdags , Han var Otroligt trevligt och jag fick delbetala skulden hos de själv på 6 månader, skickade mejl och fick svar flera gånger jag fick välja vilka datum jag vill betala in delbetalningar mm, jag upplevde de /Han (Peter) väldigt trevligt.

Japp... Harry Cash har förmodligen den trevligast ktjänsten i branchen enligt mig allefall.. gillar dom.!

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp