Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Har Vivus och behöver lösa en bättre avbetalningsplan/ släppa till inkasso?

Nej inte ringt .Ska göra imorgon .
Nu säger jag bara detta för att vara snäll och ingenting annat.
Ett tips är att inte skjuta på det, så att du verkligen gör det imorgon. Ju bättre framförhållning desto större brukar chanserna vara till att få till någon lite bättre deal med företagen.
Det är iallafall min erfarenhet.
Nu säger jag inte att du gör det (alltså skjuter på det), men kommer man i sista sekund och kräver något eller önskar något så är det relativt ofta som det inte är till ens egen fördel.

Nu säger jag bara detta för att vara snäll och ingenting annat.
Ett tips är att inte skjuta på det, så att du verkligen gör det imorgon. Ju bättre framförhållning desto större brukar chanserna vara till att få till någon lite bättre deal med företagen.
Det är iallafall min erfarenhet.
Nu säger jag inte att du gör det (alltså skjuter på det), men kommer man i sista sekund och kräver något eller önskar något så är det relativt ofta som det inte är till ens egen fördel.
Absolut ,jag ringde dem och kan betala 3000 kronor .

Super, lite där jag gissade på att det kunde landa på ungefär.
Spontana gissningen var väl 3500.

Du skrev ju ovan att du ringde dom och att du kunde betala 3000 kronor?
Du förvirrar mig nu.
Ja dem sa så ,när jag loggade in igår det her faktura på 4395 då ringde jag och sa men ni sa att kan betala 3000 .Tyvärr det går inte dem sa .En kvinna som var faktiskt otrevligt och elak.

Ja dem sa så ,när jag loggade in igår det her faktura på 4395 då ringde jag och sa men ni sa att kan betala 3000 .Tyvärr det går inte dem sa .En kvinna som var faktiskt otrevligt och elak.
Någon som vet om dom skickar direkt till kronofogden? Jag får också otrevliga svar när jag försöker med en avbetalningsplan via vivus men undrar om det går till inkasso innan kronofogden.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp