- Meddelanden
- 68
- Mottagna reaktioner
- 13
- Poäng
- 51
Jag har också det hos vivus . Ringde och fick det
Har du betalt in tidigare fakturor? För dom sa att jag måste ha betalningshistorik men jag har inte betalt in för jag har inte kunnat betala det höga månadsbeloppet pga olika anledningarJag har också det hos vivus . Ringde och fick det
Nope inte en ända tyvärrHar du betalt in tidigare fakturor? För dom sa att jag måste ha betalningshistorik men jag har inte betalt in för jag har inte kunnat betala det höga månadsbeloppet pga olika anledningar
Får jag fråga vad du sa under samtalet och vad dom sa till dig?Nope inte en ända tyvärr
Någon som vet om vivus verkligen skickar direkt till kronofogden? Eller är det hot? Någon som fått sitt lån utan inkasso först till kronofogden?Får jag fråga vad du sa under samtalet och vad dom sa till dig?
Och hur sen är du med betalning och vilket belopp?
Jag är 40 dagar sen, lån 50 000 kr.
om jag inte betalar in nästa vecka skickas det till kronofogden säger dom i samtalet
Mer eller mindre skällde ut mig för jag inte har betalt in fakruan, väldigt otrevligt samtal
De var väldigt otrevliga. Jag var dock cirka 70 dagar sen vill jag minnas. Detta var 1 år sedan och jag mailade och bad om en m avbetalningsplan och det kunde man endast få om man ringde in tydligen. Ett hemskt samtal men fick en på 2300 kr och de frös räntan så enbart amortering. Ändå rätt vettigt kan jag tycka.Får jag fråga vad du sa under samtalet och vad dom sa till dig?
Och hur sen är du med betalning och vilket belopp?
Jag är 40 dagar sen, lån 50 000 kr.
om jag inte betalar in nästa vecka skickas det till kronofogden säger dom i samtalet
Mer eller mindre skällde ut mig för jag inte har betalt in fakruan, väldigt otrevligt samtal
Klart man görFörtjänar man inte en utskällning om man inte betalar som
Man ska ?

Nej en utställning ska man väl ändå inte få? Ett värdig bemötande har alla rätt till.Klart man gör
Tänker dock betala av allt i maj. Har betalt lite extra nu så är bara 40K kvar.