- Meddelanden
- 106
- Mottagna reaktioner
- 30
- Poäng
- 147
Ändå ajukt att dom håller kvar lånet hos sig själva så länge
Tänkt på dig, hur har det gått?Jag hade tur, fixk igenom avbetalning på 25 månader på 2075:-/mån
min skuld är på 50500kr
Dom måste ha missat mitt lån ? Normalt skulle ju skiten gått till Gothia.Ändå ajukt att dom håller kvar lånet hos sig själva så länge
Skickar dom direkt till kronofogden eller går det till inkasso först?Dom måste ha missat mitt lån ? Normalt skulle ju skiten gått till Gothia.
Mitt skickades till Gothia. Går att få avbetalningplan hos Vivus om man ringer in.Skickar dom direkt till kronofogden eller går det till inkasso först?
Hur sen var du då? Någon som vet om det skickas direkt till kronofogden ?Mitt skickades till Gothia. Går att få avbetalningplan hos Vivus om man ringer in.
Det är lite olika med hur sen man kan vara.Hur sen var du då? Någon som vet om det skickas direkt till kronofogden ?
Enligt vivus själva (i telefon) så skickas ärendet till kronofogden om det inte betalas lägsta beloppet. Dom gör inga avbetalningsplaner, det är bara om man har betalt in till dom tidigare. Är detta enbart hot eller kommer det gå till kronofogden? Någon som har erfarenhet?Jag fick räntefri avbetalningsplan hos Vivus. Men du behöver ringa dom.