Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har UC/Lendo slutat skicka kopior på upplysningar genom Kivra?

Har alltid kommit UC med kivra. Men nu senast så blev hela brevlådan full med lånepapper från lendo, banker och kreditupplysningar. Dom jag bor hos undrade vad fan jag håller på med. Tänkte att jag passar på att varna andra här som kan hamna i liknande pinsamma situationer.

Digitala brevlådan: Digimail skriver att dom sammarbetar med UC.

Lendo ser till att skicka alla förfrågningar och kreditupplysningar och papper med en hel bunt hem i brevlådan nu. Även om man har kivra.

Har alltid kommit UC med kivra. Men nu senast så blev hela brevlådan full med lånepapper från lendo, banker och kreditupplysningar. Dom jag bor hos undrade vad fan jag håller på med. Tänkte att jag passar på att varna andra här som kan hamna i liknande pinsamma situationer.

Finns ingen officiell information om att UC har upphört med att skicka upplysningar till Kivra. UC ligger kvar i mina avsändare, kolla så det inte fallit ur för dig. Mest troligt något fel i "din" UC->Kivra koppling.

Tycker din rubrik är grovt missivisande, då det som sagt inte kan backas upp med officiella källor.

gamla ansökningar som nu i efterhand kommer per post?

Är detta något du fått bekräftat eller är det en enskild incident, eller ett misstag?

Låter spontant som ngt tekniskt strul?

någon som vet här? Kommer man få massa gamla kreditupplysningar man redan fått genom kivra per post? Det vore kaos

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp