Långivare med aktiv utlåning

1. Klaralån - Lån utan UC
2. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
3. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
4. Zmarta - Jämför lån (ny)
5. Tomly - Lån utan UC
6. Kredio - Lån utan UC
7. Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
8. Binly - Lån utan UC
9. Brixo - Lån utan UC
10. Ferratum - Lån utan UC
11. Credifi - Lån utan UC
12. Nätlån - Lån utan UC
13. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC

Har skuldsaldo men måste låna, finns det?

Tack för tips, har dessvärre inte något abonnemang utan kontantkort!
Dålig lösning, håller med, men är de akut är det ändå bra om man vet man kan betala mobilräkningen sen!

Ok. Du har tagit dig till detta forum, det är bra. Det finns andra forum och hjälp att få för kvinnor med barn. Ditt största ansvar är dina barn. Inte din sambo som inte gör rätt för sig. Säg åt honom att flytta så löser sig väl det mesta. Det finns hjälp att få om det är problematiskt. Ge dig inte.

Tack, jag har skrivit och fått backup på andra ställen också, det var inte tänkt att rabbla hela situationen här, men hade jag inte förklarat hade det låtit ännu mer oansvarigt kändes det som.
Ursäkta om jag hamnade helt off :)
Kort sagt, kan man låna små summor? Tack. .

Be aldrig om ursäkt. Ja det går säkert låna små summor i din situation. Det finns en tråd här för medlemmar som kan hjälpa varandra. Hur har det gått sen ditt första inlägg här?

Tack, trevligt bemötande här!
Jag pratade som sagt med soc och de skulle prata med hyresvärden, än vet jag inget men den stora summan jag behövde då fick iallafall några dagar på sig, än vet jag inte vad de säger.

Det skulle bli en bok om jag skulle dra hela storyn, men har kommit en bit på vägen att ha kontroll över ekonomin själv, men denna månad gick det inte att trolla längre, nästa blir bättre:)

Tack, trevligt bemötande här!
Jag pratade som sagt med soc och de skulle prata med hyresvärden, än vet jag inget men den stora summan jag behövde då fick iallafall några dagar på sig, än vet jag inte vad de säger.

Det skulle bli en bok om jag skulle dra hela storyn, men har kommit en bit på vägen att ha kontroll över ekonomin själv, men denna månad gick det inte att trolla längre, nästa blir bättre:)

Har du ingen mat så måste socialkontoret hjälpa dig direkt — än mer om du har barn hemma. Du kanske inte får pengar i näven men har du inget käk så kommer du iallafall få rekvisition. Kanske åker dom hem och kollar ditt kylskåp först... Men annars så ska dom nog inte kunna neka dig.

Har du ingenting att sälja? Låna inte pengar när du redan har det kärvt. Bättre att söka av lite grejer á 50 spänn styck.

Prata med kyrkan annars, har ingen egen erfarenhet men har hört att de hjälpt folk med matkassar osv.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp