Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Klaralån - Lån utan UC
4. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
5. Loanstep - Ingen UC, nytt erbjudande
6 Creditstar - Ingen UC, nytt erbjudande
7. Lumify - Lån utan UC
8. Kredio - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Brixo - Lån utan UC
11. Nstart - Godkänner skuld hos KF+bet.anmärkningar

Har panik över mitt skuldberg jag satt mig själv i !!!

Hej !

Jag har satt mig rejält i skiten med sms lån och andra krediter till en summa av 70 000 kr. Min taxerade inkomst förra året är 256 00 och jag har 21 uc förfrågningar senaste 12 månaderna som ligger mig i fatet , men inga betalningsanmärkningar.

Jag var nyss på banken och berättade om min situation och att mina utgifter varje månad är på 20 000 kr och nu ville göra ett samlingslån, de gjorde en uc förfrågan och dessvärre blev det avslag.

Nu vet jag inte vad jag ska ta mig till har snart krediter på 20 000 kr som går direkt till kronofogden.

Har ni varit i samma situation eller har ni råd ?
Finns det någonstans man kan få ett samlingslån trots 21 Uc förfrågningar och dålig kredithistorik ?

Hur mycket behöver du lån på?
Testa Bigbank!

sökte 15000 där i augusti och fick avslag. Jag antar att de tittar väldigt mycket på antal uc förfrågningar.

Nu är jag egentligen behov av 50000 minimum 20 000 allt är välkommet eftersom jag då skulle slippa lägga hela lönen på skulder och backa 5000 varje månad.

Har du någon medsökande eller någon som kan gå i borgen? Annars ring kronofogden o prata med dem. Dem är bättre o snällare än man tror. Lycka till.

Har du provat med Svea Skuldfinansiering annars sök på Google om det och se om det är något för dig.

Kan vara värt att testa!

Har du provat freedom finance? Har en bekant i ungefär samma situation som dej & han fick lån genom Freedom Finance av Ge moneybank med 15% ränta, han hade 21ff & ca:200000kr i lön, 4-5 smslån & flera dåliga blanco m hög ränta. ca:200000kr, blir oftast bara en uc på dessa, men de har många banker.
Kan vara värt att testa!:) Lycka till!

Freedom finance tar endast en upplysning nu som lendo? Eller? Undrar om det är värt prova även för min egen del...står på hemsidan att de samarbetar med 20-tal banker.

Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp